Wel ga ik ze naar eer en geweten liever een beetje uit de weg als ik waardevolle spullen hebt, het lijkt dan discriminatie dat weet ik , toch vind ik het ook vermeiden van teveel risico.
Cijfers over autochtone en Alochtone Nederlanders geven het beeld van een hoog percentage criminaliteit van de laatste, dat is hier aleens eerder besproken
NIET IEDERE ASIEL ZOEKER IS CRIMINEEL, DE MEESTEN GEWOON NIET IN HOOFDLETTERS , maar je zal maar te doen hebben met dieven , tasjesrovers dan piep je even anders.
Want "Geert heeft gewoon (altijd) gelijk" is de leus van zijn aanhangers en dat is zo'n beetje alles wat je als PVV-er kunt zeggen.
Geert voert nu eenmaal altijd alleen het woord omdat hij ieder debat met gemak wint, in dit verband even, winnen van een debat in de politiek is ook niet altijd gelijk hebben.
Maar heeft hij dan geen punt dat de toestroom in eigen gebied of zandbank opgenomen moet worden, alleen lijkt het niet uitvoerbaar, dat tegenstanders van hem, hem voor grote blonde leider nazi of zoiets uitmaken is tekenende voor hun opvatting, Wilders noemt dat ziek, geef hem nu eens ongelijk