Gilgamesh schreef:Hee jongens. Ik heb net een waarschuwing gekregen van het beheer. Hij heet henkie.
Hij zei dat ik gast ben hier.
Wat een eer...
Oh, jottum! Klinkt als een 16 jarige die het macho vindt om te vertellen dat hij geschorst is.

Moderator: Moderafo's
Gilgamesh schreef:Hee jongens. Ik heb net een waarschuwing gekregen van het beheer. Hij heet henkie.
Wat een eer...
pindas83 schreef:Oh, jottum! Klinkt als een 16 jarige die het macho vindt om te vertellen dat hij geschorst is.
hettys schreef:Glenn Morton: Why I Left Young-Earth Creationism
http://www.oldearth.org/whyileft.htm
Niet echt lachwekkend. Een heel zuur inside verhaal...
antoon schreef:Ik heb je legio duidelijke voorbeelden en argumenten gegeven, dat evolutie niet beantwoord aan de realiteit
hettys schreef:
Glenn Morton: Why I Left Young-Earth Creationism
http://www.oldearth.org/whyileft.htm
Niet echt lachwekkend. Een heel zuur inside verhaal...
Edit. fout geciteerd.
Gilgamesh schreef:Van de wetenschappelijke.
Dat jij gelooft in Adam en Eva is jouw probleem.
Dummy schreef:
Weet je, die zijn er altijd, maar als je op die manier discussie moet voeren...
Als dat je argumenten zijn... Sorry, dan houdt het voor mij op.
Dummy schreef:
Ik geloof dat de Bijbel waar is en dat de wetenschap een menselijk (hulp)middel is om zoveel mogelijk te weten te komen over de werkelijkheid.
Hettys schreef:
Oh ja. de evolutie van olifanten is ook redelijk in kaart:
Dummy schreef:1) Bedoelt hij niet gewoon dat een creationist meent dat het doorgaan met het zoeken naar argumenten voor de evolutietheorie speciaal is opgezet om het geloof in God te ondermijnen? Daar kan ik namelijk nog prima in meegaan.
Dat niet alleen: In de algemene relativiteitstheorie die Einstein in 1916 publiceerde ligt al besloten dat het heelal niet statisch kan zijn en dus een begin heeft gehad.Dummy schreef:Ja hallo. Je ziet bepaalde dingen en op basis daarvan ga je er vanuit dat er een oerknal heeft plaatsgevonden.
Wat een eer...
Marnix schreef:
Tja, op een christelijk forum komen vertellen dat men in sprookjes gelooft is ook niet zo handig en respectvol. Ik geef Henkie (is toch echt iets ouder dan 16 Pinda) wel gelijkBeetje respectvol met elkaar omgaan graag. Dat je Genesis niet gelooft, prima, je bent welkom hier. Maar roep niet met een sarcastische ondertoon dat mensen hier godsdienstgek zijn omdat ze in sprookjes geloven. Niemand heeft jou "gek" genoemd omdat je hier anders tegenaan kijkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten