Het wemelt letterlijk van voorbeelden waarin creationisten foute uitspraken doen, verbaal dan wel op papier, daarop worden gewezen en vervolgens nog steeds doen alsof hun neus bloedt. Ik heb vier voorbeelden van creationistisch bedrog gegeven en in twee daarvan speelt precies dit. Moeiteloos is dat lijstje uit te breiden. Alleen al de ‘quote mining’, het door creationisten opzettelijk onvolledig citeren van wetenschappers, levert een vloed op aan voorbeelden van vuil spel.
Fout, ik zou eerst een debat moeten zien en de mening van meerdere geleerden van diverse expertises. Dan zou er weleens iets anders uit de bus rollen, zo als jij het brallend en vooringenomen schrijft heeft nul en gener waarde.
Als ik het heel vriendelijk zou moeten stellen, dan is er de mogelijkheid dat het niet eens echt boosaardig opzet is, maar dat sprake is van een verschijnsel dat in de kring van pseudowetenschappers gemeengoed is: men is bijna niet in staat om foute argumenten los te laten.
Dat dus het verschijnsel wat we weleens bij evolutionisten waarnemen.
Jij bent werkelijk van het padje af we hebben het hier over duidelijke opzet van bedrog van evolutionisten , dot nog voortwoekert even ter herinnering.
En de rest van je geleuter, het is niet de moeite waard om er een woord aan te besteden. nogmaals de scheppingsgelovigen en tendele ook zij die een iets afwijkende mening hebben, zoals letterlijke dagen waarover ik het nu niet wil hebben, hebben troeven in handen.
Ik heb je legio duidelijke voorbeelden en argumenten gegeven, dat evolutie niet beantwoord aan de realiteit, gedrein is het antwoord, nuchtere meelezers herkennen dat, je bouwt er discrediet mee op.
Ga voor de aardigheid eens in op een argument, ik zal je helpen de volkerentabel.