- Dr. Rosekapje:

Dr. Columbus:

Ass. Dr. Johan81:

Ass. JialiKelly:

Die van Bloempie kon ik niet 123 vinden.
mvg, tkf
Moderator: Moderafo's
columbus schreef:Femke schreef:Wat is er nou mooier dan dat een man voor je wakker blijftmisschien een man uit zijn slaap houden??
![]()
groetjes Femke
Ha Femke,
je zou het eens moeten proberen, een man uit zn slaap houden![]()
één ding is zeker, hij word wild! of van vreugde![]()
of van boosheid
![]()
probeer het eens uit, ben benieuwd naar het resultaat
rosekapje schreef:Lieve Janneman,
Bestelling is genoteerdVanaf morgen liggen ze klaar, je mag ze zelf komen halen. Ik neem aan dat je onze praktijk weet te vinden? De $HOP zit er gewoon in, dus dat moet geen probleem zijn... evt kan een routebeschrijving nog volgen, maar dat lijkt me niet nodig.
Je kan er eventueel ook voor kiezen dat ze per expressbij je bezorgd worden... Dat is een zeer liefdevolle taak van mijn nog even meer liefdevolle assistent Dr. Johan 81
![]()
Je kan hem herkennen aan de zuurstokroze bakfiets met rode hartjes.
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje
PS. Of de afbeelding leuk is?![]()
dat mag je zelf bepalen
Femke schreef:Hm... Nee, dank jeHou er niet zo van als mannen me uitdagen
![]()
Ander keertje misschien, maar of ik jou of jullie er dan van laat meegenieten???![]()
Dat wachten we maar af....
Om nog even op mijn andere vraag terug te komen, van dat verliefd zijn naar houden van. Ik weet het echt niet? Ik heb het gevoel dat het steeds minder wordt, die verliefdheid. Ik weet aan de ene kant ook wel dat dat normaal is, maar toch zou ik het graag anders zien. Weten jullie misschien iets? Of hoe houden jullie je relatie op en top inclusief vlinders?
(jullie hebben toch bijna allemaal zelf ook een relatie of verkering of hoe ik het ook moet noemen?)
groetjes Femke
Femke schreef:Ja Aragorn bedankt! Hier heb ik wat aan! Ben net al bij de slijter geweest en heb daar een aantal flesjes noaber bier gehaald. Dus dat wordt vanavodn lekker met (van) elkaar genieten op de bank.
tenminste dat hoop ik
mijn vriend wou vanavond praten
![]()
groetjes Femke
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten