Kan ik dan nooit met vakantie van een forum, nu weer evolutie
Ik aannvaard de beweringen van evos niet, en dat is niet omdat het mij niet zou zinnen, of omdat het niet in mijn straatje past.
Nee maar gewoon niet omdat het oeverloos gezever is ontdaan van iedere realiteitszin.
Meestal haak ik af omdat die wetenschappers allerlei dingen beweren over onderzoeksgebieden waarvoor ze zelf niet hebben gestudeerd. bijvoorbeeld een dominee die ineens van alles 'weet' over geologie, astronomie, biologie en paleontologie of zelfs genetica. Er zijn trouwens wel meer redenen om af te haken als ik creationistische info lees. het staat meestal vol halve waarheden die kunstig aan elkaar geplakt worden met uit verband gerukte quotes van wetenschappers.
Altijd haak ik af omdat evos dingen beweren waar een normaal denkend mens misselijk van wordt, ik denk ook dat ze weinig begrijpen van hun eigen verhaaltje beste Hetty.
Oja een voorbeeld een aardlaag is 1000000 jaar beweert de ene prof , kassa zegt da andere prof als ik een fossiel vind mag ik het dateren op 1000000 jaar, en de goegemeente meent het aan.
AL die wetenschappelijke onderzoeken dan waaruit blijkt dat er geen evo is, die vergeet Hetty liever, daarentegen al die geldverspilling van evo onderzoeken die op niets uitlopen zoal die met fruitvliegjes jaren en jaren lang , steeds staan de heren voor schut. mensen wees toch aub. wijzer en onderzoek de dingen zelf, denk gewoon na