Elke keer is alles klaar en elke keer heb ik toch weer nadat ik iets gedaan heb; nu is het écht klaar

Lopen wordt erg lastig, steeds veel steken, dus hopen dat het niet meer al te lang gaat duren.
Moderators: Memmem, Moderafo's
cornelia77 schreef:Maar het is vaak ook lastig om hulp te vragen. Vind je dat moeilijk? Zelf merk ik ook dat ik liever hulp aanbied dan voor mezelf hulp vraag...
Sterkte ermee.
Evelien schreef:Bij ons heb je ook geen vaste groep vrijwilligers of wat dan ook.
Hier word dan meestal een oproepje gedaan. Bij ons is er een gezin waarvan de vader chronische ziekte heeft waardoor hij niet voor het gezin kan zorgen, net het 2e kind geboren en die hebben ook een tijdje hulp gehad.
654321 schreef:
Ik denk dat het een hele grote drempel is om hulp te vragen, laat staan om een oproep te plaatsen! Dat werkt mijns inziens niet.
Daarom is zo'n vaste groep vrijwilligers juist zo goed. Elke wijk heeft ook een coördinatrice, zij belt ook naar gezinnen of ze hulp kunnen gebruiken. (Vanuit kerkblad, voorbede dominee etc). En in elk kerkblad staat telefoonnummer voor mensen die ineens hulp nodig hebben.
Misschien maar gaan regelen zoiets? Ik heb wel eens geholpen in een gezin waar een gehandicapt kindje werd geboren die verschillende operaties moest ondergaan. Vond het zo fijn om te helpen, zodat ouders niet naar huishouden etc. om hoefden te kijken.
Marnix schreef:Alvast gefeliciteerd met V Dippie. Morgen is ze 3 jaar, 3 maanden, 3 weken en 3 dagen oud
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten