Ik vind deze reactie echt nergens op slaan:
Teus schreef:Ik heb de stemwijzer gevolgd MoesTuin, met als resultaat, de hoogste percentage PvdA 56% en SGP 56% en daaronder SP met 52%
Hoezo betrouwbaar, alsof er geen verschillen in deze parijen zijn. Zo ben ik er achter dat het dus niet betrouwbaar is. De stemwijzer is dus ook nietszeggend.
Die percentages zijn slechts numerieke, statische getallen en zijn ten opzichte van de gegevens die jij aan de stemwijzer verleent. Met andere woorden: dat de standpunten van de PvdA, SGP en SP met ongeveer 50% overeenkomen met jouw standpunten betekent niet dat zij die standpunten onderling delen.
De stemwijzer is bedoelt als hulpstuk, niet als richtlijn of doorslaggevend.
Teus schreef:Heb eens en beetje bekeken hoe meningen van partijen zijn maar eigenlijk kun je nergens op stemmen. De SGP is voor onverdoofd ritueel slachten en respecteert hiermee het islamitische geloof en hebben geen mening over zorg voor asielzoekers die Nederland moeten verlaten, stem ik niet op dus.
Oh nee toch! Men zou maar respect hebben voor een andere religie!
Teus schreef:Dit zijn de partijen die het dichtst bij mijn wensen komen, dus maar niet stemmen.
Dan moet je blanco stemmen. Daarmee geef je aan dat je je niet vertegenwoordigd voelt door een der huidige partijen.
Overigens ga ik gewoon weer lekker links stemmen.