Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor lammetje » 07 mar 2015 20:14

Gefeliciteerd!! Fijne dag gehad??

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 07 mar 2015 22:59

Gefeliciteerd!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 mar 2015 13:12

Saskia, van harte gefeliciteerd. Wat een knapperd.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 08 mar 2015 16:56

Gefeliciteerd!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 09 mar 2015 20:41

Leuke foto's Saskia en Liefie!
Time flies when you have none!

Duschka
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Duschka » 09 mar 2015 23:54

@Saskia
Gefeliciteerd met jullie "kleine grote" dame!

@liefie
leuke foto!
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 10 mar 2015 05:29

Bedankt! Ze heeft een heerlijke verjaardag gehad, ze genoot er echt van! Vorig jaar had ze echt niet in de gaten dat ze jarig was, dat was dit jaar wel zo, zo leuk om te zien!
Deze week ga ik d'r slaapkamer veranderen, dan kan ze verhuizen naar het grote bed, ben benieuwd hoe dat gaat...

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 12 mar 2015 13:57

Gisteren verjaardag van m'n zoontje gevierd. Een kind was ziek, twee kwamen niet opdagen, dus ze waren maar met z'n zessen. Het was hartstikke leuk en ik was blij dat de moeders ze niet zo laat op wilden halen, had maar 5 uur afgesproken, lol, ik was helemaal op en anders opa wel die mee was gegaan.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 mar 2015 16:07

Hahaha goed geslapen zeker? ;)

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 12 mar 2015 16:19

Super dat het leuk was, Boerin! en leuk dat opa meewas.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 mar 2015 19:41

FIJN!! heb je zelf flink meegedaan? in een indoor speelgedoe kan je toch rustig achterover zitten en wordt toch omgeroepen wie wanneer drinken en eten krijgt?

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 12 mar 2015 21:18

paprikameisje2 schreef:FIJN!! heb je zelf flink meegedaan? in een indoor speelgedoe kan je toch rustig achterover zitten en wordt toch omgeroepen wie wanneer drinken en eten krijgt?

Lol ik begrijp niet hoe sommige ouders dat doen, rustig aan een tafeltje zitten.
Zo schattig, een moeder kwam d'r zoontje brengen op de fiets, samen met z'n zusje, ze is 5, ze zei tegen me: Nou succes hoor! :lol:
Zach91

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 mar 2015 21:48

oooh jij wilde stiekum zelf dus heeel graag daar 'spelen'. haha...

nou nu ga ik wel ff zitten daar... maar et kriebelt wel! eindelijk ff rustig zitten zonder speelgoed te moeten pakken. checken of ze zich gedragen buiten.... waar ze weer uithangen etc etc.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 17 mar 2015 13:52

Ik weet al niet meer of ik het hier eerder heb geplaatst, maar hier zijn er nogal wat problemen tussen mijn stiefdochter B. (wat een naar woord), en haar vader. Ondertussen is B. zo gefrustreerd dat ze geen contact meer met haar vader wil en vroeg of ze mij voortaan als haar echte vader mocht beschouwen.

De vader is Argentijn, en dat zorgt voor nogal wat culturele wrijving. Het probleem is dat B. zich niet gerespecteerd voelt door haar vader, dat ze haar gevoelens niet kan uiten en dat er niet naar haar wordt geluisterd. Omdat het hier in huis totaal anders gaat, begint ze te merken dat het dus ook anders kan. We hebben lang ons best gedaan om de relatie tussen B. en haar vader nog enigszins in leven te houden, maar het lijkt nu echt alsof ze er helemaal klaar mee is. Dieptriest eigenlijk, dat een relatie zo kan zijn verziekt, want B. is pas 9.

Hij vond het gek dat ze niet eerder met hem erover heeft gepraat. Joh?! Eerst een klimaat scheppen waarin niet naar haar wordt geluisterd en dan vreemd opkijken dat ze daar niet met je over praat? Hij heeft nu in ieder geval een lijstje met punten die moeten veranderen (bijv niet in B.'s bijzijn in het Portugees praten met zijn nieuwe vriendin - dingen die echt ontzettend voor de hand zouden moeten liggen). Ik ben bang dat de vader nog denkt dat dit met een paar weken wel overwaait, terwijl ik vermoed dat het eerder maanden zal zijn.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 17 mar 2015 15:58

Mortlach schreef:Ik weet al niet meer of ik het hier eerder heb geplaatst, maar hier zijn er nogal wat problemen tussen mijn stiefdochter B. (wat een naar woord), en haar vader. Ondertussen is B. zo gefrustreerd dat ze geen contact meer met haar vader wil en vroeg of ze mij voortaan als haar echte vader mocht beschouwen.

De vader is Argentijn, en dat zorgt voor nogal wat culturele wrijving. Het probleem is dat B. zich niet gerespecteerd voelt door haar vader, dat ze haar gevoelens niet kan uiten en dat er niet naar haar wordt geluisterd. Omdat het hier in huis totaal anders gaat, begint ze te merken dat het dus ook anders kan. We hebben lang ons best gedaan om de relatie tussen B. en haar vader nog enigszins in leven te houden, maar het lijkt nu echt alsof ze er helemaal klaar mee is. Dieptriest eigenlijk, dat een relatie zo kan zijn verziekt, want B. is pas 9.

Hij vond het gek dat ze niet eerder met hem erover heeft gepraat. Joh?! Eerst een klimaat scheppen waarin niet naar haar wordt geluisterd en dan vreemd opkijken dat ze daar niet met je over praat? Hij heeft nu in ieder geval een lijstje met punten die moeten veranderen (bijv niet in B.'s bijzijn in het Portugees praten met zijn nieuwe vriendin - dingen die echt ontzettend voor de hand zouden moeten liggen). Ik ben bang dat de vader nog denkt dat dit met een paar weken wel overwaait, terwijl ik vermoed dat het eerder maanden zal zijn.

Oh, wat een gedoe. Die man is dat vast zo gewend: kinderen koppen houden en dan krijgt ze ineens een Hollandse opvoeding waar je wat mag zeggen, da's een vrij groot verschil. Dat is zo'n man ook niet aan z'n verstand te brengen.
Zach91

Terug naar “Archief”