Waar baal je van?? [deel 7]

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2014 11:22

Het viel qua bedrag nog wel mee. Ook al zou ik maar 1 euro betaald hebben vind het gewoon niet netjes dat je zegt dat het een Leren Jas is (nieuwprijs zou 290 zijn, nou voor een jas van polyester zou ik dat echt nooit geven). Maar goed, heb hem maar op mp gezet voor een klein bedrag. Het vervelendste is dat ik die persoon ken :( dan voelt het nog kl*teriger
Meestal gaat het goed, ik koop meestal pakketjes vooral voor mijn zoon.

En ik kijk ook altijd in de omgeving, maar soms is er niks en kijk je iets verder

Ach gelukkig heb ik dit nooit, ik heb altijd goede ervaringen met mp.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 01 sep 2014 11:24

Als je de persoon kent zou ik er zeker nog even over mailen/bellen. Polyester als leer verkopen is oplichting. Oplichting is overigens (ook via internet) nog steeds strafbaar en je zou indien er geen oplossing komt ook gewoon aangifte van oplichting kunnen doen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2014 11:32

Dat zei mijn man ook al, die wilde het ook wel graag willen doen. Maar daar heb ik niet echt heel veel zin in. Maar goed ik heb geen echt bewijs meer. Zij heeft de adv. verwijdert.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2014 11:35

Toch maar een berichtje aan gewaagd. Vind het wel doodeng.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2014 12:00

Nou ik heb al vrij snel een reactie terug, krijg de helft van het geld terug gestort.
Ze schrok er zelf ook van, want ze was al die tijd in de veronderstelling dat het een leren jas was (Dat hadden ze in de winkel verteld). Maar goed, ben wel blij met haar reactie. Wel erg attent.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 01 sep 2014 12:01

Evelien schreef:Nou ik heb al vrij snel een reactie terug, krijg de helft van het geld terug gestort.
Ze schrok er zelf ook van, want ze was al die tijd in de veronderstelling dat het een leren jas was (Dat hadden ze in de winkel verteld). Maar goed, ben wel blij met haar reactie. Wel erg attent.

Tjoh, wat een (onverwachte) positieve wending, top zeg. ::))
Toch maar eerst even goed het etiket lezen. (tip voor haar) :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2014 12:04

Zei mijn man ook al. :wink:

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 04 nov 2014 15:18

dat ik honger heb :?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 21 feb 2015 17:59

Van de rotzooi die je krijgt als je even een warme maaltijd gemaakt hebt. Vieze pannen en zo die weer afgewassen moeten worden... :(
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 24 feb 2015 13:13

Boekenlezer schreef:Van de rotzooi die je krijgt als je even een warme maaltijd gemaakt hebt. Vieze pannen en zo die weer afgewassen moeten worden... :(

Het is me al te veel moeite om ze vies te maken en in de afwasmachine te zetten. Als ik alleen ben neem ik altijd gewoon een broodje kaas.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 24 feb 2015 14:36

Boerin schreef:Het is me al te veel moeite om ze vies te maken en in de afwasmachine te zetten. Als ik alleen ben neem ik altijd gewoon een broodje kaas.

Maar dat ligt toch ook eerst ergens op, broodplank?
Als ik tussen de middag alleen thuis ben, pak ik geen bord, maar smeer mijn broodjes op een plank en eet daarvan af.
Boekenlezer schreef:Van de rotzooi die je krijgt als je even een warme maaltijd gemaakt hebt. Vieze pannen en zo die weer afgewassen moeten worden..

Eigenlijk is dit een luxe, dus zeurprobleem. :wink:
Mijn moeder zou zeggen: wees blij dat je een warme maaltijd hebt! :oops:
Ik baal dat ik steeds meer pasjes in mijn portemonnee krijg en steeds meer wachtwoorden, gebruikersnamen en inlogcodes moet verzinnen en onthouden.
Ik stond net bij V&D, het pasje is oranje mevrouw. O ja.
Bij The Stone, rood.
Bij Promiss, nee geen pasje, u staat in de computer.
Bonnetje om het toilet bij V&D binnen te kunnen, parkeerkaartje in het zijvak van mn tas.
Ook luxe problemen dus. :mrgreen:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 24 feb 2015 16:37

Chaya schreef:Maar dat ligt toch ook eerst ergens op, broodplank?
Als ik tussen de middag alleen thuis ben, pak ik geen bord, maar smeer mijn broodjes op een plank en eet daarvan af.

Welnee, ik graai ze uit de diepvries. :lol:
Zach91

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 24 feb 2015 16:48

Chaya schreef:Ik baal dat ik steeds meer pasjes in mijn portemonnee krijg en steeds meer wachtwoorden, gebruikersnamen en inlogcodes moet verzinnen en onthouden.
Ik stond net bij V&D, het pasje is oranje mevrouw. O ja.
Bij The Stone, rood.
Bij Promiss, nee geen pasje, u staat in de computer.
Bonnetje om het toilet bij V&D binnen te kunnen, parkeerkaartje in het zijvak van mn tas.
Ook luxe problemen dus. :mrgreen:

Lastig ja, ik heb er nu een systeem in, ov-kaarten achterin, zo vaak ik niet heb moeten zoeken als er controle kwam en bankpas achterin als ik niet naar m'n werk moet en de bonuspas en kruidvatpas moet ik wel altijd zoeken, want ik heb ook nog bibliotheekpassen voor de kinderen en ziekenfondspassen en dierentuinpassen, heerlijk. Wachtwoorden doe ik gewoon altijd dezelfde.
Zach91

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 25 feb 2015 14:33

Boerin schreef:Lastig ja, ik heb er nu een systeem in, ov-kaarten achterin, zo vaak ik niet heb moeten zoeken als er controle kwam en bankpas achterin als ik niet naar m'n werk moet en de bonuspas en kruidvatpas moet ik wel altijd zoeken, want ik heb ook nog bibliotheekpassen voor de kinderen en ziekenfondspassen en dierentuinpassen, heerlijk. Wachtwoorden doe ik gewoon altijd dezelfde.

Bibliotheekpassen, zorgverzekeringpas e.d. heb ik allemaal in een aparte portefeuille, omdat je die maar een enkele keer nodig hebt.
Ik heb er sinds vandaag weer een pas bij, het kentekenbewijs.
Mijn autopapierenmap kan dus in de vullisbak.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Kapitein
Mineur
Mineur

Berichtdoor Kapitein » 23 apr 2015 09:30

Van mijn stemming.
Ik voel me zo ontzettend down s:|
--
Ik ben het Licht der wereld; wie Mij volgt, zal beslist niet in de duisternis wandelen, maar zal het licht van het leven hebben. (Joh8:12b)

Terug naar “Slow Chat”