Meestal gaat het goed, ik koop meestal pakketjes vooral voor mijn zoon.
En ik kijk ook altijd in de omgeving, maar soms is er niks en kijk je iets verder
Ach gelukkig heb ik dit nooit, ik heb altijd goede ervaringen met mp.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Evelien schreef:Nou ik heb al vrij snel een reactie terug, krijg de helft van het geld terug gestort.
Ze schrok er zelf ook van, want ze was al die tijd in de veronderstelling dat het een leren jas was (Dat hadden ze in de winkel verteld). Maar goed, ben wel blij met haar reactie. Wel erg attent.
Boekenlezer schreef:Van de rotzooi die je krijgt als je even een warme maaltijd gemaakt hebt. Vieze pannen en zo die weer afgewassen moeten worden...
Boerin schreef:Het is me al te veel moeite om ze vies te maken en in de afwasmachine te zetten. Als ik alleen ben neem ik altijd gewoon een broodje kaas.
Boekenlezer schreef:Van de rotzooi die je krijgt als je even een warme maaltijd gemaakt hebt. Vieze pannen en zo die weer afgewassen moeten worden..
Chaya schreef:Maar dat ligt toch ook eerst ergens op, broodplank?
Als ik tussen de middag alleen thuis ben, pak ik geen bord, maar smeer mijn broodjes op een plank en eet daarvan af.
Chaya schreef:Ik baal dat ik steeds meer pasjes in mijn portemonnee krijg en steeds meer wachtwoorden, gebruikersnamen en inlogcodes moet verzinnen en onthouden.
Ik stond net bij V&D, het pasje is oranje mevrouw. O ja.
Bij The Stone, rood.
Bij Promiss, nee geen pasje, u staat in de computer.
Bonnetje om het toilet bij V&D binnen te kunnen, parkeerkaartje in het zijvak van mn tas.
Ook luxe problemen dus.
Boerin schreef:Lastig ja, ik heb er nu een systeem in, ov-kaarten achterin, zo vaak ik niet heb moeten zoeken als er controle kwam en bankpas achterin als ik niet naar m'n werk moet en de bonuspas en kruidvatpas moet ik wel altijd zoeken, want ik heb ook nog bibliotheekpassen voor de kinderen en ziekenfondspassen en dierentuinpassen, heerlijk. Wachtwoorden doe ik gewoon altijd dezelfde.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten