Moderator: Moderafo's

ajl schreef:Wat zijn de leuke activiteiten dan? Ik vind eerlijk gezegd überhaupt vreselijk om op school te helpen. Ik heb nu de juf gemaild dat ik wel wil helpen met het paasontbijt ( als ik dat ruim op tijd weet, kan ik het wel inplannen met werk), maar eigenlijk is dat ook niets voor mij. Laat staan spellejesmiddagen of schoolreisjes, afgrijselijk, niets voor mij.

...
 ... Al een tijdje zeg ik het af en toe even van dan en dan gaan we naar het CB gaan we wegen,meten ogen testen en krijg je 1 prik. Vertel er ook bij dat het minder zeer doet dan oorbellen schieten (die heeft ze zonder te huilen laten schieten)
  Al een tijdje zeg ik het af en toe even van dan en dan gaan we naar het CB gaan we wegen,meten ogen testen en krijg je 1 prik. Vertel er ook bij dat het minder zeer doet dan oorbellen schieten (die heeft ze zonder te huilen laten schieten) 
   )
 )  Dat begreep ik dan verkeerd. Heb verder geen tips voor je. Hoop dat het allemaal meevalt.
 Dat begreep ik dan verkeerd. Heb verder geen tips voor je. Hoop dat het allemaal meevalt.
 Ik ben met Manoël nooit naar het cb geweest en met Matteo maar erg weinig.
  Ik ben met Manoël nooit naar het cb geweest en met Matteo maar erg weinig.
 Nu ik me er gewoon bij neerleg wordt het wel makkelijker op de één of andere manier. Hij heeft vandaag denk ik al wel 6 of 7 keer gedronken, maar ik heb er vrede mee, mijn man is nog lekker thuis, dus ik hoef nog helemaal niks, kan de hele dag met Jorrik zitten, en stiekem is het wel genieten
 Nu ik me er gewoon bij neerleg wordt het wel makkelijker op de één of andere manier. Hij heeft vandaag denk ik al wel 6 of 7 keer gedronken, maar ik heb er vrede mee, mijn man is nog lekker thuis, dus ik hoef nog helemaal niks, kan de hele dag met Jorrik zitten, en stiekem is het wel genieten 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten