Moderators: johannes1, Moderafo's
mohamed schreef:@ Stillawake, de kaart ziet er veelbelovend uit!
@ Marnix, probeer nou eerst eens een Italiaans biertje. De ervaring is dat de Noord Italianen beter bier kunnen brouwen dan Nederlanders pizza bakken.
Marnix schreef:De afgelopen week wat bieren gedronken van Brouwerij de Molen in Bodegraven. Een van de beste brouwerijen van Nederland, dus wie nog eens in de buurt is....
Marnix schreef:Ja dat is jammer. Overigens zijn ook betere namen, als Hemel & Aarde, heen & weer, op & top enzovoorts.
Rozijn schreef:Alleen jammer van de namen van hun, volgens de regionale krantjes, beste bieren.
Hel & Verdoemenis of nog een tandje ernstiger.
Dat maakt dat ik weinig zin heb om daar bier te gaan halen. Het zal best lekker zijn, maar met zo'n naam heeft het een nogal wrange bijsmaak...
Boekenlezer schreef:Gisteren heb ik eens voor het eerst een Jupiler gedronken. Ik vond het niet verkeerd.
En vandaag een Grolsch Kornuit. Nou heb ik gisteren geen Grolsch pils gedronken, dus dan is het wat lastig vergelijken. Maar ik meende toch wel de typische Grolsch-smaak te kunnen herkennen. Het is naar mijn idee ietsje zachter van smaak. Zoiets staat ook op de fles: verrassend frisse smaak en zachte afdronk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten