Kathleen : Je noemt de RKK duivels gebroed. Je hebt het hier wel degelijk over mensen, omdat mensen nu eenmaal de kerk maken. Je noemt bepaalde dingen in de RKK achterlijk. Omdat ze niet in de bijbel zouden staan. Wellicht zou je je eens kunnen verdiepen in de oorsprong van deze leer in de RKK?
De leer vind ik duivels ja , en de mensen die erin trappen worden bedondert en trappen in een leugen en dat vind ik een kwalijke zaak , dus duivels .
Als ik spreek over RKK , spreek ik over RKK niet over mensen die erin geloven ,want daar heb ik medelijden mee dat ze dat geloven.
En ik mag bepaalde leren achterlijk vinden of niet dan? of moet ik alles maar respecteren?
Kathleen : Kan best zijn dat het inderdaad niet in de bijbel staat. Maar goed, die werd dan ook een stuk later geschreven dan de eerste christenen. Een en ander is toch mondeling doorgegeven
Kijk nu begin je al terug te trekken ,weet wat je leest en gelooft ,niet een paus of overlevering of wie dan ook , lees gewoon zelf de bijbel en trek dan pas een conclusie en open de aanval op mijn overtuiging om wat voor reden je dan ook denkt te hebben.
Kathleen : Oh, we gaan linkjes plaatsen om de RKK te bashen? Gezellig, zal vanavond wat filmpjes opzoeken waar de christelijke religie tot sprookjesniveau wordt gereduceerd.
Haha komt de ware aard toch weer naar boven he

, je doet maar, betaal maar met gelijke munt terug als je denkt dat je daar goed aan doet.