Henkie heeft wat mij betreft, genoeg aangegeven, en aangedragen in de voorgaande berichten, dat ik geloof dat hij welwillend is. En hij heeft ook aangegeven, dat hij de afgesproken regels van Refoweb hanteert. En 1 van de regels is, dat als er een ban komt, het tussen diegene zelf, en Refoweb word uitgesproken, of opgelost. Of niet... Daar sta ik buiten.
En om in te gaan op het topic wat er was over het homohuwelijk.. Ik heb ook deelgenomen aan dat topic, en heb verschillende malen ook Moderators in zien grijpen, als er lelijke dingen werden gezegd... Wat me soms tegen stond bij het ingrijpen, was dat er ook goede berichten werden gewist.
Niemand die hier was voordat het topic sloot, kan zeggen dat er geen ruimte is geweest, om op dat topic, de mening te uiten. Het topic telde meer dan 100 pagina's...
Ik krijg soms de afgelopen tijd het gevoel, dat er leden hier zijn op Refoweb, die het topic homofilie willen heropenen, omdat er dan weer gestreden kan worden.. Een topic waar weer uitgevochten kan worden, wie wel of geen gelijk heeft. Van mij hoeft dit niet. Er is al lang en breed gesproken, in dat gesloten topic.