Met dat laatste ben ik het sowieso niet eens.
Verder nog een aanvulling: als het niet waar is dat A de nieuwe naam is voor B, dan lijkt me dat voor persoon A ook niet echt een aardig welkom.
Moderators: henkie, Moderafo's
De beste? Ik had even niet door dat er een competitie-element aan het forum verbonden was! Kan ik nog mee doen voor de 1e plaats?Boerin schreef:de beste poster is geband
Afhankelijk van hetgeen je het best in bent...mona schreef:Maar als je de beste bent, kan je toch geen ban krijgen?
mona schreef:De beste? Ik had even niet door dat er een competitie-element aan het forum verbonden was! Kan ik nog mee doen voor de 1e plaats?
Maar als je de beste bent, kan je toch geen ban krijgen?
Boerin schreef:Ik wil nu toch wel eens weten of Chaya continu op de meldknop heeft gedrukt bij die posts van Mealybug.
Wat ik mij afvraag, maar wellicht blijft dat ook bij vragen en komen er geen antwoorden, is of er soms het een en ander achter de schermen, via PB is gebeurd.
Een tweede vraag: is het toegestaan om op het forum hardop (nu ja, je hoort natuurlijk niets) te zeggen dat een zekere forummer dezelfde is als een forummer die reeds afscheid nam. Hierbij laat ik volkomen in het midden of deze uitspraak waar is of niet!
mohamed schreef:Sinds het homotopic is dicht is zijn alle homo's hem gepeerd en de enige homo die hier kwam om over religie te praten hebben ze gebanned.
mona schreef:De beste? Ik had even niet door dat er een competitie-element aan het forum verbonden was! Kan ik nog mee doen voor de 1e plaats?
Maar als je de beste bent, kan je toch geen ban krijgen?
Boerin schreef:Kennelijk. Het was wel een van mijn favoriete posters, nou vooruit dan, je krijgt een gedeelde eerste plaats samen met Mealybug. Is wel leuk hoor zo'n competitie-element erin, doen ze op een ander forum ook, dan kun je een award krijgen, ook voor de beste klager. Daar ga ik voor.
mohamed schreef:@ Jeewee, het is wel een beetje een beeld wat ontstaat, maar als je het onzin vindt: waarom heb je dan afscheid van refoweb genomen?
Jeewee schreef:een forum waar haatzaaiende figuren alle ruimte krijgen om hun liefdeloze en goddeloze ideeën te spuien, verdient geen support meer.
Dus daarom ook het advies: bemoei je er niet mee.
Boerin schreef:Ik wil nu toch wel eens weten of Chaya continu op de meldknop heeft gedrukt bij die posts van Mealybug. Zeg het maar Chaya, yes or no,
Chaya schreef:Chaya says: NO.
mohamed schreef:@ Jeewee, het is wel een beetje een beeld wat ontstaat, maar als je het onzin vindt: waarom heb je dan afscheid van refoweb genomen?
Jeewee schreef:een forum waar haatzaaiende figuren alle ruimte krijgen om hun liefdeloze en goddeloze ideeën te spuien, verdient geen support meer.
Boerin schreef:Thanks! Dan is dat ook weer uit de lucht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten