Ik mag toch aannemen dat de moderators de forumregels als basis hanteren, en niet al naar gelang hun eigen goeddunken mensen bannen. De geschiedenis heeft wel uitgewezen dat, als je mensen een te grote macht geeft, die macht automatisch corrumpeert.
Moderators: henkie, Moderafo's
mohamed schreef:Blijkbaar gaat het om een eenmansactie van Henkie, die zonder medeweten van de anderen Mealybug meteen maar gebanned heeft! Kom op Henkie, dit kan zo niet, anders vertrekken we met zijn allen en zal je een grote forum exodus meemaken!
tulp schreef:Faramir is zelf weggegaan, Schelpje3 ook, maar inmiddels onder een andere nick weer terug, Mealybug is blijkbaar geband.
Het lastige van Mealybug vind ik dat hij zuigt. Steeds net op het randje en als hij erop aangesproken wordt is hij de verdrukte onschuld omdat hij niks doet en intussen zuigt en zuigt hij maar door.
Je kunt hem op bijna geen enkele post bannen, daar let hij wel op, en daardoor kan hij blijven zuigen.
Zo door de jaren heen krijg je wel een indruk van mensen en hij lijkt me een doodgoeie man, maar dat zuigen van hem... het kan ook zijn dat hij dat niet bewust doet en dan is het moeilijk je gedrag te veranderen.
Dat is denk ik ook het probleem: dat er totaal willekeurig en m.i. niet eerlijk gemodereerd wordt.StillAwake schreef:e.e.a. riekt naar willekeur!
Tante Pollewop schreef:Er is aangegeven dat er voorlopig geen topic open mag over homoseksualiteit. Hoe lang is voorlopig?
Daarnaast is doorgaan op de manier zoals het de laatste tijd ging niet zo zinvol. Hoe denken de mods dat er weer een gesprek kan ontstaan over dit onderwerp?
xsidd schreef:Dit herken ik niet! Ook nooit dat idee gehad...
Misschien is het geen willekeur, maar mogen ze M.B. gewoon niet.StillAwake schreef:waarom mag de één de ander voor sodomiet, satanist en wat dies meer zij uitmaken, en wordt een ander om onduidelijke reden geboycot?
Willekeur is slecht uit te leggen, maar een poging daartoe zou leuk zijn....
henkie schreef: Accepteer een beslissing gewoon en ga daar niet over lopen mekkeren.[/i]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten