Moderator: Moderafo's
elbert schreef:De verdachten zouden omsingeld zijn door speciale eenheden van de Franse politie. Het is afwachten of ze hun zelfmoordmissie doorzetten of dat ze gearresteerd worden.
De berichten over een omsingeling kloppen in elk geval niet. De daders zijn voor het laatst gezien in de omgeving van de dorpen waar nu gezocht wordt en ook hun auto is gevonden. Het ligt dus het meest voor de hand dat ze te voet verder zijn gegaan. Vandaar ook dat er nu in de bossen gezocht wordt en die zijn behoorlijk uitgestrekt...Boekenlezer schreef:Hoe zit het nou? Als je het bovenstaande las, zou je denken dat ze allang gepakt zouden moeten zijn. Maar ik lees nog niks van dit alles in het nieuws. Wel lees ik de beangstigend vage zin "Verdachten mogelijk in regio Picardië".
Boekenlezer schreef:Hoe zit het nou? Als je het bovenstaande las, zou je denken dat ze allang gepakt zouden moeten zijn. Maar ik lees nog niks van dit alles in het nieuws. Wel lees ik de beangstigend vage zin "Verdachten mogelijk in regio Picardië".
elbert schreef:De berichten over een omsingeling kloppen in elk geval niet. De daders zijn voor het laatst gezien in de omgeving van de dorpen waar nu gezocht wordt en ook hun auto is gevonden. Het ligt dus het meest voor de hand dat ze te voet verder zijn gegaan. Vandaar ook dat er nu in de bossen gezocht wordt en die zijn behoorlijk uitgestrekt...
Jan schreef:
Vooral God niet vrezen en eren dat is ook zo onBijbels als het maar kan.
En vooral ook nooit de link naar Bijbel Teksten begrijpen.
Marnix schreef:En maar beweren dat ik geen Bijbelteksten begrijp, terwijl wat jij zegt haaks staat op wat de Bijbel leert...
elbert schreef:Als het klopt dat de 2 terroristen gijzelaars zouden hebben, is dat natuurlijk uiterst verontrustend.
Lock&Stock schreef:Ow neeDat brengt het totaal op 14 doden...
http://www.nu.nl/aanslag-parijs/3969135 ... arijs.html
Bij de klopjacht op de daders van de aanslag in Parijs zijn twee doden en twintig gewonden gevallen in het Franse dorp Dammartin-en-Goële.
In het dorpje vindt een gijzeling plaats.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten