@Dippie
Wat jammer dat je hebt moeten besluiten, te stoppen. Ik ga zo even een kijkje nemen (wist niet dat je een webshop had).
@Vpk
Sinds wij beiden op strikt KM-vrij staan, eet ze gelukkig heel erg goed (voor haar doen, dan).
Wij moeten er nog helemaal aan wennen

. Vorige week voor het eerst 's morgens een kwart boterham gegeten. Lijkt natuurlijk niets, maar voor een dreumes die op een ganse dag nog geen vijf happen at, is het heul errug veul!
In elk geval eet ze nu elke maaltijd wel een paar hapjes en meestal tussendoor ook.
Ben heel erg blij dat we wat dat betreft op 't goede spoor zitten.
@Saskia
Idd fijn zo een goede slaper, en ook logisch dat er soms (zoals bij ouderbezoek) last is van onrust, maar idd als je weet waar 't van komt...
@Liefie
Hoe is het gegaan op het KDV?
@Slapen
Hier weten we natuurlijk ook wel de oorzaken van het slechte slapen, maar dat neemt niet weg dat we al anderhalf jaar aan 't tobben zijn hiermee en ja... soms ben ik 't even heel erg zat, dat ik 's avonds altijd bezig ben kindje in slaap te krijgen, en 's nachts ook nog de vele nachtvoedingen, het huilen, de buikkrampen, de dromen, etc.
Onze opvoedingsstijl ligt het dichtst tegen up-ap aan, gewoon omdat dit het beste bij ons past, maar van chronisch gebrek aan rust, tijd voor mijzelf en slaap, word ik soms toch errug on-up en ap haha.
@Evelien
Overweeg je wel een opleiding in 't verlengde van wat je nu doet? Of misschien iets totaal anders?
@zindelijk
Onze dreumes heeft al ruim een maand geen poepluier meer gehad, dus zachtjes aan durf ik te zeggen dat ze wat dat betreft zindelijk is. En dat vinden wij helemaal niet erg!
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...