Moderator: Moderafo's

Voelde me toch wel een klein beetje schuldig.
 Voelde me toch wel een klein beetje schuldig. . Nu is hij dus 'n ochtendje wezen wennen en dat is heel goed gegaan. Zij was enthousiast en aan T merk ik het ook: die is echt wat van slag als hij iets minder fijns meegemaakt heeft, maar nu slaapt hij als een roosje en is vrolijk als hij wakker is
. Nu is hij dus 'n ochtendje wezen wennen en dat is heel goed gegaan. Zij was enthousiast en aan T merk ik het ook: die is echt wat van slag als hij iets minder fijns meegemaakt heeft, maar nu slaapt hij als een roosje en is vrolijk als hij wakker is  .
. . Manlief was ook vrij en we zijn ff gaan wandelen, nog wat boodschappen gedaan en geluncht bij de Hema en toen was de tijd alweer om...
. Manlief was ook vrij en we zijn ff gaan wandelen, nog wat boodschappen gedaan en geluncht bij de Hema en toen was de tijd alweer om... Scheelt dat het ook maar voor 1 dag in de week is..
 Scheelt dat het ook maar voor 1 dag in de week is..Stip schreef:Beterschap Jannoek...
Iemand ervaring hier met Korelon? Misschien gaan we wel overstappen naar een gastouder als beebje er is. Maar hoe vind je een goede gastouder. Iemand tips?

Stip schreef:Beterschap Jannoek...
Iemand ervaring hier met Korelon? Misschien gaan we wel overstappen naar een gastouder als beebje er is. Maar hoe vind je een goede gastouder. Iemand tips?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten