@Stip: onze T is net vanmorgen wezen 'wennen' bij onze gastouder. Ik heb contact gezocht met de kinderopvangorganisatie hier in de regio. Die is heel breed (geen Korelon dus maar 'neutraal'), bemiddelt ook tussen gastouders en vraagouders die bij hen aangesloten zijn. Groot voordeel is dat je op die manier een gastouder hebt die 'erkend' is, waardoor je mogelijk kinderopvangtoeslag kunt krijgen. Ook wordt de administratie via de organisatie geregeld.
Ik heb aangegeven dat we een christelijke gastouder zochten. Zo kwamen we bij deze gastouder terecht, waar ook verschillende kinderen van gezinnen uit onze kerk al bleken te komen, zo kun je ook 'ns vooraf naar ervaringen informeren. We zijn kennis gaan maken, en dat bleek ook te klikken. Ook met T zijn we al een keer eerder bij haar geweest, maar die sliep toen de hele tijd

. Nu is hij dus 'n ochtendje wezen wennen en dat is heel goed gegaan. Zij was enthousiast en aan T merk ik het ook: die is echt wat van slag als hij iets minder fijns meegemaakt heeft, maar nu slaapt hij als een roosje en is vrolijk als hij wakker is

.