Hier heeft RJB voor zijn tweede verjaardag alles van Zoef zoef auto's gekregen. (werkplaats, vliegveld, garage, brandweerauto enz.) We hebben gewoon van iedereen alleen dat gevraagd. Wat we dus voor zijn derde verj. weer gaan doen met die Kids globe farming.
AJS heeft voor haar vierde verjaardag (en trouwens vijfde ook) heel erg veel lego Friends gehad, speelt ze veel mee. (en met haar playmobil)) ze heeft naast haar slaapkamer een kamer waar alles op de grond staat (op een hele grote houten plaat) en daar kan ze zich uren vermaken.
Dit jaar heeft ze van ons een nachtkastje en wat boeken gehad. Verder practische dingen. Ze wilde graag een bepaalde pyama van claessens en ook een paar sets ondergoed. Ik zei dat ik dat best vond, maar dan wel voor haar verjaardag. Vond ze ook goed;-) (ik vind zo'n pyama best, een voor zomer en een voor winter, en ieder seizoen nieuw setje ondergoed van dat merk (en de rest van Pomp de Lux) maar niet nog meer.. dus perfect voor verjaardag
Ze heeft van iedereen die kwam geld gevraagd en daarvoor heeft ze een space scooter gekocht. (we hadden een deal met de speelgoedwinkel hier, ze had de space scooter al op haar verjaardag gegeven en we mochten later de cadeaubonnen inleveren. Zo kon iedereen cadeaubonnen kopen -ze pakken die heel leuk in met een minicadeautje) en was het een win-win situatie)
1 jaar... dat vind ik ook de lastigste leeftijd (omdat we al een meisje en jongen hebben, dus al het basisspeelgoed ook al)
Ik denk (duurt nog lang..) dat we wat Zoef Zoef gaan doen en verder gewoon cadeaubonnen van de speelgoedwinkel en van een babywinkel hier vragen. Why not, ze hebben het toch niet door.