Dat kan ook nog idd

Nouja, binnenkort maar eens kijken bij het kraamfeest waar we heen gaan, of we het wat vinden.
Het gaat echt alleen om ooms en tantes van mijn man en vrienden van hem. Mijn vriendinnen die dichtbij wonen wil ik altijd als bijna eerste erbij hebben, liefst direct na mijn ouders, en broers/zussen + aanhang komen toch wel in de kraamtijd.
Het is meer die lange nasleep van kraamvisite.
Al is het dit keer misschien makkelijker, vorige keer toen ik in juni beviel was het topdrukte in ons bedrijf. Mijn man werkte toen bij een baas én in het bedrijf en maakte zo 60 a 70 uur per week, dus dan ook nog kraamvisite 's avonds was wel erg pittig voor hem. Zeker omdat mensen dan de hele avond blijven en niet na een uurtje weer vertrekken. Gezellig was het absoluut, maar voor mijn man bijna niet te doen.
Maar dit keer beval ik in het laagseizoen, dus misschien vinden we het dan juist onwijs leuk als weken daarna nog bezoek komt, áls ze al komen.
We hebben nog even gelukkig.
Vandaag zei Frederiek:' Hee mama, straks wordt mijn broertje geboren, dan ben ik haar grote zus (alles is 'haar en zij'

), maar we weten nog steeds niet hoe ze dan zal heten, hoe moet dat nu?'
Haha, net nu ik het even naast me neer had gelegd, en me had voorgenomen om er voorlopig maar gewoon niet aan te denken, we hebben immers nog lang zat, komt zij er weer mee

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...