Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Dan moet je wel bizar veel trainen, hoor, wil je echt lichamelijk te ver gaan.moderngelovige schreef:Zo ook met sport, overmatig trainen met blessures of erger tot gevolg, dan doet het je lichamelijk schade. Teamsporten: heel leuk, maar te veel trainen, afzakken tot diep in de nacht, mss leidt het je wel af van je geloof.
moderngelovige schreef:Hoi Juf89, Kennelijk bedoelt Spreeuw hier, correct me if I am wrong, de relatie van sporten
met het geloof en hoe een groep uit de ger. gezindte daar mee omgaat.
Faramir schreef:Een eigen sportvereniging oprichten. Althans dat zou de methode zijn in de tijd van de verzuiling.
Bartje schreef:dan vraag ik mij af zou een christen dan wel een krijgskunst mogen en kunnen beoefen?
Faramir schreef:Een eigen sportvereniging oprichten. Althans dat zou de methode zijn in de tijd van de verzuiling.
moderngelovige schreef:Hoi Juf89, Kennelijk bedoelt Spreeuw hier, correct me if I am wrong, de relatie van sporten
met het geloof en hoe een groep uit de ger. gezindte daar mee omgaat.
Optimatus schreef:Ik tennis bij de plaatselijke tennisvereniging en verder ben ik dirigent van onze cantorij (ons kerkkoor), hetwelk ook een stevige oefening van lichaam en geest is...
Verder heb ik in 2013 en 2014 deelgenomen aan de Vierdaagse van Nijmegen en er glimmen twee Vierdaagsekruisjes bij ons in huis.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten