benefietdiner schreef:Je wordt beïnvloedt door je omgeving denk ik.
Iedereen wordt in meer of mindere mate beïnvloed door zijn/haar omgeving.
Moderator: Moderafo's
benefietdiner schreef:Je wordt beïnvloedt door je omgeving denk ik.
rotterdam schreef:De Chinezen hebben we die al gehad ?
ineke-kitty schreef:
Ik ben niet van plan me nog langer druk te maken over mensen die menen mijn wedergeboorte, of mijn relatie met de Heer in twijfel te kunnen trekken.
Zij zullen daar ooit verantwoording over moeten afleggen, dus ik laat het verder bij de Heer.
Andersom is dit door anderen ook wel eens gebeurd, dus er valt elkaar niets te verwijten.rotterdam schreef:Wel gemerkt dat u de relatie "met de Heer" van anderen in twijfel trekt
mona schreef: Niemand hier hoeft op de rechter stoel van God te gaan zitten.
ineke-kitty schreef:Optimatus
Eigenlijk zou ik niet moeten reageren op die valse beschuldigingen, want je liegt gewoon over wat ik gezegd zou hebben over ISIS en de moslim.
Ik heb gezegd dat ELKE moslim opgeroepen wordt tot jihad in de Koran, en volgens die Koran is ELKE moslim ongehoorzaam aan die oproep als zij weigeren aan die oproep gehoor te geven, en zijn dan GEEN moslim, maar worden door diezelfde Koran gerekend tot de ongelovigen.
Beetje beeldspraak: de troon/zetel waarop Hij zit om recht te spreken en te oordelen.Optimatus schreef:De rechter stoel?
Als je niet wilt dat zij het doet, moet jij het ook niet doen. Bovendien als je je zo geïrriteerd gaat voelen dat het stoom uit je oren komt, en allerlei allergische reactie's naar boven komen: ga dan iets anders doen. Neem een goed glas wijn, een goed boek, geef je geliefde een knuffel.... ! Zoveel dingen die soms véél beter en leuker zijn dan irritatie op refoweb...Optimatus schreef:Ze wil niet, dat iemand over haar geloof oordeelt, maar doet dat intussen snoeihart over mensen die zij nog nooit gesproken heeft.
Verder heb je wel een beetje gelijk. Echter, ik ben allergisch voor haatzaaien en dat is precies zowel ISIS als Ineke-Kitty, Salty en een aantal andere verlichte lieden doen. Zij beweren, dat ISIS de "ware islam" is, wat natuurlijk dolgedraaide waanzin van een aantal onnozelaars is. Het feit dat I-K beweert, dat elke moslim die niet op de manier gelooft zoals ISIS, geen moslim is, grenst aan het onbetamelijke. Ze wil niet, dat iemand over haar geloof oordeelt, maar doet dat intussen snoeihart over mensen die zij nog nooit gesproken heeft.
De miep.
Optimatus schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten