mohamed schreef:Nu draaf je wel erg ver door Faramir, delen te vergelijken met minachting. Als jij er van verzekerd bent dat het niet voor hen is maar van jou, dan kan het ook geen kwaad als jij deelt met anderen wat je hebt.
Faramir schreef:Dat mag je vinden maar dan begrijp je simpelweg niet het geloof van katholieken die geloven in zowel het mystieke Lichaam van Christus alsook in het werkelijke Lichaam van Christus.
Hubert heeft geen mogelijkheid onbenut gelaten om zijn diepe minachting over het katholieke geloof hoer tentoon te spreiden en dan toch ter eucharistie gaan dat is jezelf een oordeel eten. Moet hij verder zelf weten, maar het is wel een diepe minachting en verkrachting van mijn geloof en dat vindt plaats in een kerk behorende bij mijn geloof.
Als Hubert een grote minachting heeft voor de RKK en dan toch ter eucharistie gaat kan ik me voorstellen dat jou dat ergert.
Echter hoef ik de RKK niet te snappen om te weten dat wij allemaal kunnen delen wat we hebben met anderen. Derhalve zie ik er geen kwaad in als een protestant met respect voor de RKK naar de mis gaat en een hostie eet.