jaapo schreef:Hoe open is een open forum? Niet dus. Niet voor het eerst is een posting van mij, met daarin wellicht een revolutionair standpunt, maar met geen onvertogen woord, altijd erbij, dat het MIJN mening/geloof is, gewoon, zonder commentaar verwijderd. Dat je van de andere onderdelen afgehaald kunt worden, o.k., maar een open forum? Ik vind het verbazingwekkend en tegelijkertijd ook heel zwak. Waar zijn de moderatoren bang voor? Als je vrijzinniger meningen niet kunt verdragen, doe dan alleen besloten forums. Dit vind ik heel vreemd en eigenlijk ook kwetsend. Wat kon nou eigenlijk niet door jullie beugel?
Ik herken je frustratie, het overkomt mij ook regelmatig. Enge mensen houden niet van het vrije woord... in plaats van het openbare debat aan te gaan en met argumenten proberen aan te geven waarom je mis zit kiest men er dan maar voor om een onwelgevallig stukje weg te halen, als het er net-als-of nooit is geweest dan hoef je er een geen weerwoord tegenover te stellen; oogkleppen op en maar net doen alsof iedereen het er mee eens is. Tfoeh!