Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
schelpje3 schreef:In onze kerk staan (nog) geen bloemen. Ik begrijp ook eerlijk gezegd niet waar dit voor nodig is.
Welk nut hebben die bloemen, wat voegen ze daadwerkelijk toe?
schelpje3 schreef:In onze kerk staan (nog) geen bloemen. Ik begrijp ook eerlijk gezegd niet waar dit voor nodig is.
Welk nut hebben die bloemen, wat voegen ze daadwerkelijk toe?
Spreeuw schreef:
Om gemeenteleden te bemoedigen als ze bijvoorbeeld ziek zijn. Of als ze een hoge leeftijd hebben bereikt.
Faramir schreef:Dat is een interessante vraag. Wat voegt een bloem of een plant toe aan mijn achtertuin? Beter kan ik alles bestraten, scheelt ook een hoop werk en maakt de tuin veel praktischer met BBQ en andere dingen.

schelpje3 schreef:Jij belegt toch geen kerkdiensten in je achtertuin?

mannetje1977 schreef:wat een heerlijk zinloos topic is dit...
Maak het trouwens nog uit om wat voor soort bloemen het gaat? Moeten er elke kerkdienst bloemen van een andere soort staan? Om moet er rekening gehouden worden met de kleur? Moeten de bloemstelen langer dan 5 cm en korter dan 10 cm zijn, of mogen ze ook 10,5 centimer zijn, of is het toch beter als de stengels langer dan 15 cm zijn?
schelpje3 schreef:Dat doen wij ook, maar de bezoekdames kopen een blommetje als ze naar die persoon toegaan, dan heb je ook verse.
De bloemen die je op maandag laat bezorgen, zijn dan al minstens 3 dagen oud!
Zinloos? Dit is een topic dat er toe doet!Marnix schreef:Hehe zo zie je maar weer, op de meest zinloze onderwerpen krijg je nog reacties Faramir
mona schreef:Maar bloemen in de kerk? Dat vind ik nu heidens. Het leid alleen maar af, en al die fleur en kleur. Brr, ik moet er niet aan denken.
Mona schreef:Zinloos? Dit is een topic dat er toe doet!
Spreeuw is met reces, en vult nu zijn komkommertijd met inhoudsvolle onderwerpen. Ik kan het niet bijbenen zo geweldig vind ik het. Mooi dat Faramir hier het nut ook van inziet, en het voorbeeld gaat volgen.
Maar bloemen in de kerk? Dat vind ik nu heidens. Het leid alleen maar af, en al die fleur en kleur. Brr, ik moet er niet aan denken.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten