Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 mar 2004 23:27

meschianza schreef:BEste MR Love,

Eindelijk, na lang en diep nadenken, ik heb ook een vraag!
Stel: je hebt een heeeele goede, lieve vriend, die je al jaren kent. Een vriend, en niet de vriend. Je hebt dus geen verkering.Maar je mag elkaar wel erg graag, je kent elkaar heel goed.

En op een dag loopt het savonds ietwat uit de hand: je zoent met elkaar.

Wat erg goed is, maar niet klopt, en maybe ook niet mag omdat j egeen verkering hebt. (wel allebij vrijgeazellig uiteraard) En uiteindelijk ook je vriendschap bedreigt.
Je belooft elkaar het niet meer te doen.

Dan, maanden laten komt het wel errrug goed uit om bij hem te blijven slapen.
Kan je blijven slapen terwijl je weet dat het een keer enigzinds mis is gegaan? Hoe ga je om met dat risico? Want het zou jammer zijn als we niet meer als vrienden bij elkaar konden zijn, langdurig. Tergelijkertijd wil je ook niks kapot maken.

Anoniem :mrgreen:

Als je je er allebij goed bij voelt... why not? Wie weet krijg je de smaak zo te pakken dat het zelfs DE vriend wordt, maar dat is dan natuurlijk weer een angstaanjagend schrikbeeld... :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 mar 2004 23:46

meschianza schreef:BEste MR Love,

Eindelijk, na lang en diep nadenken, ik heb ook een vraag!
Stel: je hebt een heeeele goede, lieve vriend, die je al jaren kent. Een vriend, en niet de vriend. Je hebt dus geen verkering.Maar je mag elkaar wel erg graag, je kent elkaar heel goed.

En op een dag loopt het savonds ietwat uit de hand: je zoent met elkaar.

Wat erg goed is, maar niet klopt, en maybe ook niet mag omdat j egeen verkering hebt. (wel allebij vrijgeazellig uiteraard) En uiteindelijk ook je vriendschap bedreigt.
Je belooft elkaar het niet meer te doen.

Dan, maanden laten komt het wel errrug goed uit om bij hem te blijven slapen.
Kan je blijven slapen terwijl je weet dat het een keer enigzinds mis is gegaan? Hoe ga je om met dat risico? Want het zou jammer zijn als we niet meer als vrienden bij elkaar konden zijn, langdurig. Tergelijkertijd wil je ook niks kapot maken.
Anoniem :mrgreen:

Hallo Anoniem :roll:

Mr.Love zie ik staan, dus ik neem aan dat het je probleem aan mij gericht is, ook omdat ik Mr bent (al zet ik dat uit bescheidenheid niet voor mn naam 8) ).
Het is wel een situatie zeg! Spannende situatie ook, omdat je (denk ik) toch er rekening mee houd dat het nog een keer gebeurt, alleen weet je niet wanneer. :)
Wat moet jij na die avond toch met een partij spanning in je lijf hebben gelopen! :shock: Kan je het nog aan? :lol:

Maar toch denk ik dat je die zoen ervaring toch wel fijn vond, en je heb (met tegenzin?) afgesproken om het niet meer te doen. :wink:
Een keertje zoenen, zeker als je geen verkering hebt, kan volgens mij geen kwaad. En wat kan er nu verkeerd gaan? Een goeie vriendschap gaat echt niet kapot door een keer lekker te klefbekken. :P (k’zou geen vriendinnen meer over hebben 8) )

Feitelijk geef je zelf al aan dat je graag bij hem wil blijven slapen, al dan niet op een ander bed, echt, ik kan er niets anders uit opmaken! :)
Ik vermoed zelfs dat je hoopt dat het weer eens uit de hand loopt, dat zijn normale gevoelens. Helemaal niet erg of zo. :mrgreen:
Risico? Als je nu allebei weer eens lekker zoent die avond dat je blijft slapen, het enigste risico dat er in zit is dat je meer gevoelens krijgt voor elkaar. Misschien word je wel superverliefd! :)
En langdurig vrienden blijven, nou als je langdurig bij hem wilt zijn zou ik het wel weten! :P
Geef het een kans, misschien is het wel for a lifetime! 8)

En als het nu weer op zoenen aankomt, en je word niet verliefd, dan spreek je gewoon weer af niet meer te zoenen met hem totdat je weer eens een keer blijft slapen!
:wink: :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 mar 2004 01:46

JialiKelly schreef:
Een warm welkom voor een medeassistent!
Alstie ook maar van mij afblijft :mrgreen: ik mag dan wel vrijgezel zijn, maar das juist een heel bewuste keuze Dr.Col! :D

Ik kan niet veel zinnigs meer typen, er is zojuist een parkiet op mn schouder geland, en die heeft het idee dat hij mij in mn nek mag zoenen.

Ha Jialikelly,

Bewuste keuze he! :mrgreen: het zal niet meer zou zijn als vroeger lieve Jialikelly, Dr.Rosekapje heeft de videobewakingssysteemcamera's permanent gericht op onze buro's en ook in de ons zo geliefde snoezelkamer :( er zal nu gewerkt moeten worden :roll:

en er moet toch iemand in je nek zoenen toch? een parkietje is ook niet alles. Onze nieuwe assistent moet toch wat zoen in nek ervaring opdoen :!: , dat word onderschat, maar het is reuze belangrijk voor zijn verdere carriere :!: :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 17 mar 2004 01:48

hallo Dr.Love

Hebben jullie ook niet een baantje voor mij? Die assistente zie ik wel zitten :P

Groetjes Cash

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 mar 2004 01:56

Hallo Cash,

uitgekipt?
voor jouw hebben we wel iets ja, we zoeken nog een ragebol :roll:
vraag maar aan Jialikelly om verdere info, die zie je graag komen nu denk ik :lol:

*Jialikelly komt binnen met een Magnum 9mm, richt de loop op Cash :lol: , ik duik weg onder het buro waar ik Johan en Dr.Bloempie stoort in een vergadering :shock: en roept 'Jialikelly, pas schieten als ik weg ben, ja?'*

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 mar 2004 02:13

Hallo mensen,

De laatste tijd krijgen we steeds meer vragen van jullie, ja je leest het goed :!: , vragen van jullie om de verhalen wat pikanter en smeuïger te maken. :roll:
Maar jullie snappen toch wel dat we dat niet kunnen maken! :x
:roll: We moeten al heel vaak de ‘eerste zoen’ verhalen aanpassen, ‘parkeerplaatspret verhalen’ ontdoen van sappige details. 8)
We proberen ons uiterste best te doen om censuur toe te passen, lukt aardig dachten we zo. Soms glipt er wel eens een verhaaltje tussendoor waarvan we zeggen, ‘tja, moet dat nou?’
:shock: Maar neem me dan niet gelij$#kwalijk, dat gaat perongeluk. :mrgreen:

Stuur ze maar in hoor! Die lekkere zoenervaringen, die parkeerplaatsstory’s of wat je ook te melden heb, hoe heter hoe beter :!: (roept Johan onze assistent :lol: :mrgreen: ).
Mail of pb jouw verhaal (anoniem) en laat andere genieten van jouw kunsten :wink:

joepie

Berichtdoor joepie » 17 mar 2004 08:49

Sorry, maar ik vind het onderde hand niet meer kunnen!
Stel volwassen mensen die zo kinderachtig en dubbelzinnig zitten te doen!
Doe der alsjeblieft een slotje op!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mar 2004 09:35

joepie schreef:Sorry, maar ik vind het onderde hand niet meer kunnen!

ach laat die mensen toch, als je het niet leuk vind, kijk er dan niet, doe ik ook!!! daarvoor heeft een topic ook een titel!!! :lol:

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 17 mar 2004 10:26

Lieve mensen,

U kunt vanaf nu ook uw verhalen kwijt via: I-mode, vodafoon live, sms, mms, rook signalen :wink: :lol:, de tok tok, en andere commicatiemiddelen. :!: :lol:

Via mail en PB kon natuurlijk al :!: :mrgreen:

Dit doen wij om u nog beter van dienst te kunnen zijn :!: :!:

Wij zien uw reacties met belangstelling te gemoed :lol: :!: :!:

met een liefdevolle groet,

Ass DR Johan
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 17 mar 2004 10:28

columbus schreef:
JialiKelly schreef:
Een warm welkom voor een medeassistent!
Alstie ook maar van mij afblijft :mrgreen: ik mag dan wel vrijgezel zijn, maar das juist een heel bewuste keuze Dr.Col! :D

Ik kan niet veel zinnigs meer typen, er is zojuist een parkiet op mn schouder geland, en die heeft het idee dat hij mij in mn nek mag zoenen.

Ha Jialikelly,

Bewuste keuze he! :mrgreen: het zal niet meer zou zijn als vroeger lieve Jialikelly, Dr.Rosekapje heeft de videobewakingssysteemcamera's permanent gericht op onze buro's en ook in de ons zo geliefde snoezelkamer :( er zal nu gewerkt moeten worden :roll:

en er moet toch iemand in je nek zoenen toch? een parkietje is ook niet alles. Onze nieuwe assistent moet toch wat zoen in nek ervaring opdoen :!: , dat word onderschat, maar het is reuze belangrijk voor zijn verdere carriere :!: :mrgreen:

columbus schreef:Hallo Cash,

uitgekipt?
voor jouw hebben we wel iets ja, we zoeken nog een ragebol :roll:
vraag maar aan Jialikelly om verdere info, die zie je graag komen nu denk ik :lol:

*Jialikelly komt binnen met een Magnum 9mm, richt de loop op Cash :lol: , ik duik weg onder het buro waar ik Johan en Dr.Bloempie stoort in een vergadering :shock: en roept 'Jialikelly, pas schieten als ik weg ben, ja?'*

nog even een aanvulling, ik heb er ook maar even gezorgd voor kogelvrij glas, dit om ons te beschermen tegen dit soort incidenten :!: :lol:
Laatst gewijzigd door Johan81 op 17 mar 2004 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 mar 2004 11:35

oké, wie van jullie wil nog meer dat er een slotje opkomt? we hebben er al 1 gevonden iig.
als er meer als honderd reageren met 'slotje!' dan zal ik Henkie vragen om de hele rubriek op te heffen :)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mar 2004 14:01

cash schreef:
chipkip schreef:Hallo Dr's,

Leuk om te horen dat het goed met jullie gaat :lol:

gisteren was ik samen met mijn vriend op visite bij mijn opa en oma. Dat hoort er zo bij, als je pas verkering hebt he?! Beetje kennismaken hier en daar.
Op zich, liep het gesprek wel lekker, dat viel me hard mee :shock: .
We waren lekker aan het praten, gesrpeksonderwerpen waren er wel. Ik moet zeggen dat er vooral gepraat werd over de boerderij, waar ik woon. Maar dat is niet zo gek, want mijn opa en oma hebben er vroeger gewoond.
Op een gegeven moment zei mijn vriend tegen mijn oma, dat hij samen met mij de liefde voor kippen had ontdekt....
en dat is nou net het kleine probleempje.... mijn oma is nogal slechthorend :roll: en verstond dus iets anders.... in de trant van dat hij de liefde voor het wippen met mij had ontdekt....
en dat pikte ze niet :roll: , ze gooide dan ook mijn vriend het huis uit... ik ben er maar achteraan gegaan :?

Hoe kan ik dit oplossen? Want dit moet natuurlijk wel uitgepraat worden.

groetjes chipkip

Hallo Chipkip, lieverd

ik zit nu even in het internetcafe, voorlopig kom ik niet meer bij die ouwetjes! :x
toch niet normaal om mij met een bezem voor mn b***en te slaan! :shock:
en jullie verstonden me wel goed, mag ik dat niet zeggen dan?
Ik hoop niet dat je op je oma gaat lijken want dan pak in mn brommert en ben weg :x
Cah

Lieve Cash en chipkip,

Ik begrijp uit jullie postings dat het momenteel niet allemaal even lekker :mrgreen: :roll: gaat in jullie relatie. Het ziet er naar uit dat Cash gekwetst is, of misschien chipkip juist ook wel :shock: . Maar dat moeten jullie niet door middel van ruzie proberen op te lossen, want dat lukt toch niet :mrgreen: .
Jullie projecteren (ja, chipkip, je mag mijn woordenboek wel even lenen :mrgreen: :wink: ) jullie gekwetsheid en kwaadheid op elkaar. En nee dat is niet bepaald redelijk (en ja, Dr. Rosekapje weet ook heus wel dat je niet altijd redelijk kan zijn :roll: ). Want die gevoelens zijn ontstaan door een opmerking van oma.... of door een opmerking van Cash dan, oke, geef toe :shock: :mrgreen: .
Maar die is nu eenmaal gezegd en iedereen zegt weleens dingen waarvan je denkt :arrow: :roll:
Ik hoop dat jullie voordat jullie dwaze stappen gaan ondernemen :roll: eerst nog eens met elkaar gaan praten al wat dan niet meer :shock: .
Mochten jullie er toch niet uitkomen en komt dit berichtje te laat :roll:
dan wil ik jullie uitnodigen voor een praatsessie bij mij :mrgreen: :shock: (hm... ik hoop dat ik weet :shock: waar ik aan begin :mrgreen: )

Succes samen!

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mar 2004 14:06

cash schreef:hallo Dr.Love

Hebben jullie ook niet een baantje voor mij? Die assistente zie ik wel zitten :P

Groetjes Cash

Lieve Cash,

Momenteel zijn alle vacatures voorzien (pfffft... opluchting :mrgreen: )
Wat je wel zou kunnen doen is onze vacatureBANK in de gaten houden en wel op

www.Dr.LovevacatureBANK.nl

geldt ook voor andere belangstellenden 8) ,

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mar 2004 14:12

columbus schreef:Ha Jialikelly,

Jaja, lieve :!: collega :lol: :lol:

Wat is dan de bedoeling van de electroschokken die afgegeven worden als er ook maar iemand bij mij in de buurt komt :shock: . Het werkt al van 5 meter afstand, echt niet normaal... Assistent Dr. Johan, heeft het al menig maal moeten voelen :roll: . OM maar niet te spreken van het schrikdraad dat je om en op mijn bureau gelegd heb :roll:

Ennuh, ik onderschat niks hoor, moet jij ook niet doen :mrgreen: :wink:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mar 2004 14:18

Lieve Joepie,

Er is al een aantal keren op je stukje gereageerd, maar toch wou ik het ook nog doen. Ik vind kritiek helemaal niet erg, dat is juist goed en soms ook nodig, maar ik zou graag zien dat dat wel opbouwend is en toch ook wel een beetje gericht, want ik moet zeggen dat ik er zo weinig mee kan. Velen vinden de rubriek toch erg leuk en lezen met plezier mee. Ik moet zeggen dat ik denk dat jij ook regelmatig meeleest en het lijkt me niet dat je dat doet omdat je je aan ons loopt te ergeren. Want er is nooit gezegd dat iemand (wie dan ook) verplicht is om alles te lezen, dus dat geldt ook zeker voor de Dr. Love rubriek.

Nogmaals kritiek is niet erg, echt niet. Ik wil er best wat mee doen, maar dan wel met kritiek waar ik wat mee kan.

Liefdevolle groet,

(Dr.) Rosekapje

Terug naar “Archief”