Hoe zit dat...
Moderator: Moderafo's
Waar staat dat?Raido schreef:In de Bijbel (Gods Woord) staat dat tijd een fractie is van de eeuwigheid.
Vrouwe Justitia schreef:Ja, dus eigenlijk is het kwaad nog nooit overwonnen, het is altijd al gebeurd, en het moet nog steeds gebeuren. Maar Jezus is dan ook nooit uit de hemel weg geweest. En er eveneens nooit geweest.
Netzoals je op de aarde kan blijven lopen tot dat je een ons weegt, je zal de aarde nooit uitlopen.
hoe kun je er dan in komen... volgens mij is dat een beetje onmogelijk...
columbus schreef:Maar hoe langer ik er over denk, hoe minder ik er van snap
![]()
De 4e tijd dimensie klinkt leuk maar is niet echt houdbaar, in de moderne wetenschap wordt ie ook nooit meer gebruikt. Alle andere dimensies bestaan uit ruimtelijke richtingen waar in je je voort kunt beweten (1e dimensie lijn, 2e vlak, 3e 3dimensionaale ruimte zoals bol). Het aantal dimensies houdt het aantal coordinaten in die je nodig hebt om iemands positie te beschrijven. (je zou het btw. dus wel kunnen gebriuken als visualesering voor de tijd maar de 4e dimensie tijd voegt evenveel toe als de 1e dimenie, je beweegt ook in een lijn. (iig zoals het voor ons waarneembaar is))Raido schreef:zou eeuwigheid dan de 5de dimensie zijn? de dimensie boven de 3de (de tijd) heb ooit iets gelezen over Bagwan en telekinese... zij leren dat elke dimensie met een andere te beinvloeden is.
De eerste (het fysieke,ht wezenlijke, het contact met Moeder Aarde) word/kan worden veranderd door de 4de.. je word ouder. Dit is ook mogelijk...
Hoe het percies zat weet ik niet meer, maar het ging met krachten en golven en energie... dan kon je voorwerpen laten bewegen.. de 4de beinvloed de 1e etc etc. zo stellen hun dat jij (in de 1e) iets anders kunt beinvloeden... maar dat is een ander verhaal zal het weer eens opzoeken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten