oooh bakvis: herken je helemaal... we zijn m kwijt geweest op vakantie, eerste dag, amper op het park ik dacht dat hij bij manlief was, manlief dacht dat hij bij mij was... ik liep beneden aan de heuvel een bal te halen..... Je wil niet hoe ik toen als een halve dwaas rond kon rennen in paniek, links bos, rechts stuwmeer... naar achter richting dorp en naar boven tig trappen... en daar was hij.. op zoek naar een zandbak, zich van geen kwaad bewust. En nog steeds niet! Hij benadrukt jij was mij kwijt... ik jullie niet!
Ik vraag mij toch af wat jullie onder vermaken zien.... als ik in het bos loop vermaken ze zich ookk, we hebben gewoon niet de ruimte in en om huis. En op deze leeftijd al doelloos beetje rondfietsen en rondhangen vind ik absoluut niet iets wat ik onder goed schaar! dan pakt ze maar een boek en gaat ze lezen! Ik zie dat als start voor de jongerenhanggroepen die hier nu al zijn onder de schoolkinderen.. hangend en vernielend met hun enegiedrankje erbij! Verschrikkkkkelijk!
HIer was M erg snel met rondtrappen, terwijl buurkindren van meer dan een jaar ouder er niks van bakte zat M al op zn fiets toen nog met zijwieltjes.. hij kon amper bij de trappers! Het verschilt per kind. Gewoon laten gaan.. laten ontdekken.
We hadden een loopfietsje omdat M niet met de voetjes bij de trappers en grond kon wel eerst zijwielen gedaan. Nu pas kan hij met zn teentjes aan de grond. Maar de zijwieltjes er ook al snel afgehaald en geholpen met opstappen. afstappen ging gewoon prima.. hij sprong min of meer gewoon van de fiets:) haha