Jij bent Refo?
Waar ben je aan te herkennen?
Wat is dat?
Waarom ben je zo?
Hoe ben zo geworden?
Hoe je jezelf hierbij?
Hoe omschrijf jij jezelf??
Moderator: Moderafo's
ik wil best helpen dragen hoor, dat zware werk hoort een refomeisje niet te doen.meschianza schreef:kurtyo schreef:Weer die vermadelijke hokjes! :evil:
ER komt een dag dat we een totaal geflipte Kurtyo van refowebsite moeten wegdragen
![]()
Wil ik bijzijn
Claire schreef:Ik hoop dat ik naar de wereld uit mag dragen dat ik een refo ben!
Ik vindt het woord refo niet erg, maar wat ik wel erug vindt is wanneer je op een ref.school zit (dus met allemaal christenen) je uitgescholden wordt voor grifo wanneer je bij Ger.Gem, Oud Ger Gem, of Ger Gem Ned hoort!
meschianza schreef:Claire schreef:Ik hoop dat ik naar de wereld uit mag dragen dat ik een refo ben!
Ik vindt het woord refo niet erg, maar wat ik wel erug vindt is wanneer je op een ref.school zit (dus met allemaal christenen) je uitgescholden wordt voor grifo wanneer je bij Ger.Gem, Oud Ger Gem, of Ger Gem Ned hoort!
Ohelp, wat triest.
Christenen gaan christen uitschelden. Zijn dat eigenlijk wel christenen? vast niet.
Misschien moeten we eens op refo-scholen gaan evangeliseren!! Evangelie van naastenliefde, vergeving enzo, zal ze goed doen!!
Claire schreef:Ik hoop dat ik naar de wereld uit mag dragen dat ik een refo ben!
Aapje schreef:Jij bent Refo?
Waar ben je aan te herkennen?
Wat is dat?
Waarom ben je zo?
Hoe ben zo geworden?
Hoe je jezelf hierbij?
Hoe omschrijf jij jezelf??
caprice schreef:Reformatorische mensen leven vanuit tradities. Hebben hun eigen cultuur. Hun eigen muziek, kleding, manier om hun geloof te beleven.
Laten we die man in de (O)GG niet veroordelen die zo mag genieten van het zingen van Psalmen. Met het orgel. Langzaam. Stichtelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten