schelpje3 schreef:@Irmo: een forum is bedoeld om als gelijkgestemden met elkaar over bepaalde onderwerpen te discussiëren. Ik heb niks met honden en snelle auto's bijvoorbeeld, dus zal ik me niet aanmelden voor een dergelijk forum, ook zal de lust tot meelezen me dan al snel vergaan.
Je hebt ooit een vraag gesteld, maar het antwoord beviel je niet denk ik?
Helaas melden zich mensen hier aan, die niets of weinig hebben met het christendom, en het leuk vinden om te porren of mensen op de kast te jagen, zo niet te kwetsen.
Wat mij betreft is iedereen van harte welkom, maar wel met inachtneming van de forumregels en open te staan voor het christendom. En dan de Bijbel niet afdoen als een stoffig oud boek, waarin feitelijk niks bewezen wordt.
Integendeel, het antwoord was goed, maar er zaten enkele storende fouten in. Daar maakte ik een opmerking over en daar is een interessante mailwisseling uit ontstaan, waar ik al best wel het een en ander uit geleerd heb.
Als ik niet geinteresseerd was geweest en alleen maar wilde stoken, was ik allang weggeweest. Ik kan mijn tijd en energie wel beter besteden dan aan kerkmensen waar ik toch niet welkom ben
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Ik ben inderdaad op zoek naar andere antwoorden dan ja.