Moderators: johannes1, Moderafo's
Bambi schreef:Zo pak je vervelende kinderen aan![]()
schelpje3 schreef:Kinderen zijn hinderen, zei vader Kas. Maar hij vergat dat hij er zelf ooit een was!
mohamed schreef:Heel mooi maar ik zou 'm ietsje aanpassen:
Kinderen zijn hinderen zei vader Kas, maar hij vergat dat hij zelf daarvan de reden was.
Als je je kinderen corrigeert wanneer het fout gaat heeft een ander er geen ergernis van. Zo simpel ligt het.
mohamed schreef:Heel mooi maar ik zou 'm ietsje aanpassen:
Kinderen zijn hinderen zei vader Kas, maar hij vergat dat hij zelf daarvan de reden was.
Als je je kinderen corrigeert wanneer het fout gaat heeft een ander er geen ergernis van. Zo simpel ligt het.
schelpje3 schreef:Zo gaat het rond bij ons in de familie. Wordt altijd gebruikt als mensen die zelf geen kinderen hebben, altijd commentaar hebben op het gedrag van iemands kinderen.
Het zal mij niet gebeuren, is het dan.
Gisteren in de kerk werden wij continue gehinderd door een pratende vrouw, die naast haar zwager zat en maar kwekken tegen elkaar, zelfs toen dominee onderaan de kanseltrap stond.
Ze hebben beiden kinderen in de tienerleeftijd, dus wat een goed voorbeeld gaven ze hier.
Het is soms al redelijk eenvoudig. Zelf het goede voorbeeld geven, dan kom je al een heel eind!
Als jij je afgekloven klokhuis uit het autoraampje mikt, moet je niet vreemd opkijken als je kind jaren later een hele afvalzak eruit gooit.
mohamed schreef:Daar heb je gelijk in Schelpje3 en ik zou de moeder ook graag corrigeren ware het niet dat mij dat verboden is. Wel ja, het zij zo, dan kom ik wel niet op de koffie, een kleine prijs die ze weer uitspaart op de koffie.
schelpje3 schreef:En als je kinderen ouder worden, gaan ze jou corrigeren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten