LOLtopic

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Bambi

Re: LOLtopic

Berichtdoor Bambi » 25 mei 2014 23:25

Zo pak je vervelende kinderen aan 8)

Afbeelding

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 26 mei 2014 01:07

Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 26 mei 2014 07:50

Bambi schreef:Zo pak je vervelende kinderen aan 8)

Afbeelding

:lol:
Ik zit met smart te wachten op kindervrije vluchten.
Al is het maar een keer per week. en desnoods tegen extra betaling.
Hoeveel krijsende prinsjes en prinsesjes mij al wakker hebben gehouden op een lange nachtvlucht ... :roll:
Daar kan geen ohropax (oordoppen) tegen op.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 mei 2014 08:46

Het zijn de verwende ouders die vroeger nooit gecorrigeerd zijn door hun vader en moeder en die nu niks tegen hun eigen kinderen zeggen, want een volwassene krijgt een peuter echt wel stil als het moet zoals te zien is op het filmpje van bambi. ;)

Ik ken ook wel van die moeders die hun peuter van die luidruchtige rotzooi geven als je daar op de koffie bent en het kind rustig laten hameren terwijl je een gesprek probeert te voeren. Op een gegeven moment moet je nagenoeg schreeuwen om je verstaanbaar te maken en hoe harder je praat, hoe harder het kind hamert. Koester echter niet de hoop dat moeders het in haar hersens krijgt om het kind de hamer af te pakken, want dan zou ze eens kunnen gaan huilen. ](*,)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 26 mei 2014 09:23

Kinderen zijn hinderen, zei vader Kas. Maar hij vergat dat hij er zelf ooit een was!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 mei 2014 09:29

schelpje3 schreef:Kinderen zijn hinderen, zei vader Kas. Maar hij vergat dat hij er zelf ooit een was!

Heel mooi maar ik zou 'm ietsje aanpassen:

Kinderen zijn hinderen zei vader Kas, maar hij vergat dat hij zelf daarvan de reden was.

Als je je kinderen corrigeert wanneer het fout gaat heeft een ander er geen ergernis van. Zo simpel ligt het.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 26 mei 2014 09:38

mohamed schreef:Heel mooi maar ik zou 'm ietsje aanpassen:

Kinderen zijn hinderen zei vader Kas, maar hij vergat dat hij zelf daarvan de reden was.

Als je je kinderen corrigeert wanneer het fout gaat heeft een ander er geen ergernis van. Zo simpel ligt het.

Zo gaat het rond bij ons in de familie. Wordt altijd gebruikt als mensen die zelf geen kinderen hebben, altijd commentaar hebben op het gedrag van iemands kinderen.
Het zal mij niet gebeuren, is het dan.
Gisteren in de kerk werden wij continue gehinderd door een pratende vrouw, die naast haar zwager zat en maar kwekken tegen elkaar, zelfs toen dominee onderaan de kanseltrap stond.
Ze hebben beiden kinderen in de tienerleeftijd, dus wat een goed voorbeeld gaven ze hier.
Het is soms al redelijk eenvoudig. Zelf het goede voorbeeld geven, dan kom je al een heel eind!
Als jij je afgekloven klokhuis uit het autoraampje mikt, moet je niet vreemd opkijken als je kind jaren later een hele afvalzak eruit gooit.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 26 mei 2014 09:51

M'n vader zat zich een tijd terug rot te ergeren tijdens het eten. De hele tijd vieze woordjes zeggen. De keer erop kreeg ie instructies van m'n ma dat ie niet zo moest zeuren en zich er niet tegenaan bemoeien. Dus het begon weer en hij maakte gewoon zelf ook zo'n opmerking. Geeft niks hoor, zegt ie. Niet mee bemoeien. hysterisch-smile
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 mei 2014 12:39

:mrgreen:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 mei 2014 12:41

mohamed schreef:Heel mooi maar ik zou 'm ietsje aanpassen:

schelpje3 schreef:Zo gaat het rond bij ons in de familie. Wordt altijd gebruikt als mensen die zelf geen kinderen hebben, altijd commentaar hebben op het gedrag van iemands kinderen.
Het zal mij niet gebeuren, is het dan.
Gisteren in de kerk werden wij continue gehinderd door een pratende vrouw, die naast haar zwager zat en maar kwekken tegen elkaar, zelfs toen dominee onderaan de kanseltrap stond.
Ze hebben beiden kinderen in de tienerleeftijd, dus wat een goed voorbeeld gaven ze hier.
Het is soms al redelijk eenvoudig. Zelf het goede voorbeeld geven, dan kom je al een heel eind!
Als jij je afgekloven klokhuis uit het autoraampje mikt, moet je niet vreemd opkijken als je kind jaren later een hele afvalzak eruit gooit.

Daar heb je gelijk in Schelpje3 en ik zou de moeder ook graag corrigeren ware het niet dat mij dat verboden is. Wel ja, het zij zo, dan kom ik wel niet op de koffie, een kleine prijs die ze weer uitspaart op de koffie. :)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 26 mei 2014 12:48

mohamed schreef:Daar heb je gelijk in Schelpje3 en ik zou de moeder ook graag corrigeren ware het niet dat mij dat verboden is. Wel ja, het zij zo, dan kom ik wel niet op de koffie, een kleine prijs die ze weer uitspaart op de koffie. :)

En als je kinderen ouder worden, gaan ze jou corrigeren. :mrgreen:

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 26 mei 2014 13:05

schelpje3 schreef:En als je kinderen ouder worden, gaan ze jou corrigeren. :mrgreen:

dat wordt nog een hele klus voor die van jou :wink:

Bambi

Berichtdoor Bambi » 02 jun 2014 09:23

Afbeelding

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 02 jun 2014 11:38

Afbeelding

EdW
Mineur
Mineur

Berichtdoor EdW » 02 jun 2014 19:57

:lol:
Want God heeft Zijn Zoon niet in de wereld gezonden opdat Hij de wereld zou veroordelen, maar opdat de wereld door Hem behouden zou worden (Joh. 3:17)

Terug naar “Slow Chat”