Bambi schreef:Alles is door een big boom ontstaan, toch?
Je bedoelt de Big Bang? Je weet dat dat iets anders is dan de Evolutietheorie he?
Bambi schreef:Als ik alleen maar naar alle big booms van tegenwoordig kijkt, vernietigen die juist alles en er ontstaat niets door.
Valt volgens jou de medische wetenschap daar ook onder?
Bambi schreef:Dat kun je dus niet gebruiken om iets anders uit te vinden.
Sorry, maar hier ben ik je even kwijt.
Bambi schreef:Mensen die alleen maar door gemeenschappelijk DNA met de apen, concluderen dat we de aap als voorouder hebben, kunnen met die wetenschappelijke constructies niets als ze een computer netwerk in elkaar willen zetten.
Ok Bambi, even serieus, misschien moet je je eerst verdiepen in de wetenschap in het algemeen en de evolutietheorie in het bijzonder, je zet jezelf namelijk enigszins voor aap met bovenstaande opmerking.
Nogmaals, we delen een voorouder met de aap, ze zijn geen voorouder. Daarnaast gaat het echt wel even verder dan alleen maar wat gemeenschappelijk DNA, hier gaat het over RNA, mtDNA en veel meer andere zaken waar hettys je meer over kan vertellen.
En je opmerking over het computer netwerk begrijp ik niet. Als je maar wel weet dat voor de computer decennia lang wetenschappelijk werk moest worden verricht, het was niet dat er iemand wakker werd met ineens het volledige ontwerp van een CPU in zijn hoofd....
Bambi schreef:Toch wel opmerkelijk dat ze nu ontdekt hebben, dat we meer overeenkomsten vertonen met het DNA van het varken.
Dus daarmee is voor mij alleen maar meer bewijs geleverd, dat we dezelfde maker hebben.
Knap dat je zonder enige kennis van genetische wetenschap zo'n conclusie kan trekken!