De opmars van de Islam

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Re: De opmars van de Islam

Berichtdoor ineke-kitty » 28 mei 2014 15:01

faramir

Het interesseert mij niets wat jij vindt van mijn boodschap over de Islam, en daarmee suggereert dat ik haatdragend zou zijn.

Ik protesteer uitsluitend tegen een vals religieus systeem zoals de Islam, en mijn persoonlijke bewogenheid naar de misleidde moslim staat daar buiten.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 28 mei 2014 15:05

ineke-kitty schreef:faramir

Het interesseert mij niets wat jij vindt van mijn boodschap over de Islam, en daarmee suggereert dat ik haatdragend zou zijn.

Ik suggereer niets. Ik heb slechts geobserveerd en kan heel droog vaststellen dat jij bijzonder haatdragend bent. Jij doet in vrij weinig voor extremistische moslims. Veruit de meeste extremistische moslims houden het ook bij woorden net zoals jij.

We kunnen dus gewoon vaststellen dat jij een extremist bent, dat je het zelf nog niet doorhebt spreekt boekdelen. Voor mijzelf weet ik dat ik veel liever normale islamitische buren naast mij heb wonen dan zo'n christen extremist als jou.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 mei 2014 15:15

faramir

Prima hoor, als jij hebt "geobserveerd" dat ik een extremist zou zijn.
Ach, dergelijke persoonlijke aannames leg ik al jaren naast me neer, en het boeit me voor geen meter wat anderen van mij vinden.
Ik zie het keer op keer, als men geen argumenten heeft , men overgaat tot persoonlijke aanvallen.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 28 mei 2014 15:20

ineke-kitty schreef:faramir

Prima hoor, als jij hebt "geobserveerd" dat ik een extremist zou zijn.
Ach, dergelijke persoonlijke aannames leg ik al jaren naast me neer, en het boeit me voor geen meter wat anderen van mij vinden.
Ik zie het keer op keer, als men geen argumenten heeft , men overgaat tot persoonlijke aanvallen.

Ik zie keer op keer dat als men argumenten aandraagt jij die overschreeuwt met je hysterische gekrijs. Dat je je totaal niets aantrekt van je medemens past ook prima bij extremisme. Dat meer dan een dozijn mensen mij is voorgegaan in die observatie zou toch een lampje in je bovenkamer moeten laten branden, maar helaas.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 28 mei 2014 15:21

Ik dacht dat het hier ging over de opmars van de islam, maar het gaat zo te zien meer over de opmars van het gekibbel.

Persoonlijke gekissebis mag via pb of nog beter tel tot 10.
Zullen we nu verder gaan met de echte topic.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Faramir

Berichtdoor Faramir » 28 mei 2014 15:24

johannes1 schreef:Zullen we nu verder gaan met de echte topic.

Ik dacht dat jij een Moderator was op een forum waar zaken als respect voor andersgelovigen en dergelijk een beetje nageleefd moesten worden. In de tussentijd laat jij echter al 1,5 maand dit topic open wat dient als preekstoel voor haat, onverdraagzaamheid en meer van dat soort niet fraaie zaken.

Schijnbaar mag dat zolang het maar niet over het reformatorische geloof gaat. Schijnbaar zijn reformatorische ambtsdragers heilig maar zijn islamitische vorsten vogelvrij om belasterd te worden.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 mei 2014 15:42

johannes1: "zullen we nu verder gaan met de echte topic"

GRAAG.

Flight
Mineur
Mineur

Berichtdoor Flight » 28 mei 2014 15:50

ineke-kitty schreef:Dat je het verband niet ziet, is niet mijn probleem, want al die zaken staan namelijk met elkaar in verband. De Kerk is blind, en dan bedoel ik ALLE kerken, en niet alleen de RK-kerk, voor de gevaren van de Islam.
Maar dat heb ik al lang aangetoond met dit onderwerp.

Klinkt alsof jij en enkel jij de waarheid in pacht hebt. Hoogmoed...is dat niet 1 van de 7 zonden?

Zullen we even vastellen dat je niets hebt aangetoond, maar dan ook werkelijk helemaal niets! Wat je m.i. in dit topic hebt gedaan is tonen wat jouw perceptie is tav de islam, wat je angsten zijn, waar je haat zit. Daarbij is het voor mij zeer opvallend hoe selectief jouw verontwaardiging is. Walgelijkheden uitgevoerd uit naam van de islam worden TERECHT aan de kaak gesteld, walgelijkheden uitgevoerd door christelijke regeringen worden ONTERECHT volkomen genegeerd door jou. Bovendien is jouw apocalyptische angst voor de overheersing van het westen door de islam buiten elke rationaliteit. Van mij mag je hoor...je zal waarschijnlijk tegen windmolens blijven vechten en een roepende in de woestijn blijven met je islamfobie. Ik zou adviseren: get real!

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 mei 2014 16:34

flight

Als niet-religieus zijnde, ben je wel op de hoogte van zonde? Welke "7 zonden" bedoel je precies?

Voor de goede orde, ben ik persoonlijk niet bang voor de Islam, maar dat heb je blijkbaar gemist, nadat ik dat al eerder heb gezegd in dit topic.

Dan ben je als niet-religieus ook niet op de hoogte dat de Gemeente opgenomen wordt voordat de antichrist zich kan openbaren, en de grote verdrukking een aanvang zal nemen .
Mijn motivatie om te waarschuwen tegen deze valse godsdienst is van geheel andere orde dan hier door sommigen wordt gesuggereerd .

Ik heb meermaals gezegd dat ik persoonlijk geloof dat de komende antichrist zal voortkomen uit de Islam, en dat is mijn goed recht, en heeft niets te maken met haatzaaierij, maar met een reeel toekomstig scenario.

Anoniem_89

Berichtdoor Anoniem_89 » 28 mei 2014 18:39

johannes1 schreef:Ik dacht dat het hier ging over de opmars van de islam, maar het gaat zo te zien meer over de opmars van het gekibbel.

Persoonlijke gekissebis mag via pb of nog beter tel tot 10.
Zullen we nu verder gaan met de echte topic.

Moeten er wel waarheden in het topic staan.
Logisch dat we fel zijn :lol:

hettys
Majoor
Majoor

Berichtdoor hettys » 28 mei 2014 20:32

ineke-kitty schreef:
Ik heb meermaals gezegd dat ik persoonlijk geloof dat de komende antichrist zal voortkomen uit de Islam, en dat is mijn goed recht, en heeft niets te maken met haatzaaierij, maar met een reeel toekomstig scenario.

Dat kun je wel geloven, en het is je goed recht. Maar het is gewoon een verzinsel. Nergens in de bijbel staat zoiets.

1 Joh 2:18:
Kinderkens, het is de laatste ure; en gelijk gij gehoord hebt, dat de antichrist komt, zo zijn ook nu vele antichristen geworden; waaruit wij kennen, dat het de laatste ure is.

2000 jaar geleden waren er al antichristen, en toen bestond de Islam nog lang niet. Dus laat "reëel" er maar af.

1 Joh 4: 3
En alle geest, die niet belijdt, dat Jezus Christus in het vlees gekomen is, die is uit God niet; maar dit is de geest van den antichrist, welken geest gij gehoord hebt, dat komen zal, en is nu alrede in de wereld.

Ook dat is 2000 jaar geleden opgeschreven, toen de Islam nog niet niet bestond.
Ook gif is geschapen.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 mei 2014 20:50

Goed lezen wat er staat hettys.

De "geest" van de antichrist is wat anders dan de openbaring van de antichrist .

Lees 2 Thess 2:1-9 nog maar eens heel goed.

hettys
Majoor
Majoor

Berichtdoor hettys » 28 mei 2014 22:38

ineke-kitty schreef:Goed lezen wat er staat hettys.

De "geest" van de antichrist is wat anders dan de openbaring van de antichrist .

.

In 1 Joh 2:18 staat niets over de geest van de antichrist, en ik zou niet weten wat je daarmee bedoelt. Gewoon weer een manier om de bijbel een beetje selectief te lezen. En te negeren dat er 2000 jaar geleden al antichristen op de wereld waren. Honderden jaren voor Mohammed zelfs maar geboren was. Dus over wat voor geest héb je het.

Lees 2 Thess 2:1-9 nog maar eens heel goed

Nou ja. voordat er weer een tempel van God gebouwd is waar die antchrist in zal zitten alsof hij God is, daar gaan nog heeeel wat jaartjes overheen. Tegen die tijd zijn wij allang dood.
Ook gif is geschapen.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 29 mei 2014 09:28

hettys: "daar gaan nog heel wat jaartjes over heen"

Daar zou ik maar niet zomaar vanuit gaan beste hettys.
Ook voor jou geldt de waarschuwing: wees waakzaam.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 29 mei 2014 10:26

TERROR'S FRONT: LOCAL GROUPS, EYES ON WEST.

CAIRO - The Benghazi militant group ansar al-Shariah is under attack by a renegade former general trying to rid Libya of political Islam.
But in response the militia has taken aim squarely at Washington.

"We remind America of their defeats in Afghanistan, Iraq and Somalia" .
Mohammed Ali al-Zahawi, the leader of ansar al-Shariah, declared this week in a videotaped statement, warning that the United States would face "much worse" if it tried to intervene in Libya.

NewYorkTimes: May 28, 2014 by David D.Kirkpatrick and Eric Schmitt.

Terug naar “Archief”