ineke-kitty schreef:Dat je het verband niet ziet, is niet mijn probleem, want al die zaken staan namelijk met elkaar in verband. De Kerk is blind, en dan bedoel ik ALLE kerken, en niet alleen de RK-kerk, voor de gevaren van de Islam.
Maar dat heb ik al lang aangetoond met dit onderwerp.
Klinkt alsof jij en enkel jij de waarheid in pacht hebt. Hoogmoed...is dat niet 1 van de 7 zonden?
Zullen we even vastellen dat je niets hebt aangetoond, maar dan ook werkelijk helemaal niets! Wat je m.i. in dit topic hebt gedaan is tonen wat
jouw perceptie is tav de islam, wat je angsten zijn, waar je haat zit. Daarbij is het voor mij zeer opvallend hoe selectief jouw verontwaardiging is. Walgelijkheden uitgevoerd uit naam van de islam worden TERECHT aan de kaak gesteld, walgelijkheden uitgevoerd door christelijke regeringen worden ONTERECHT volkomen genegeerd door jou. Bovendien is jouw apocalyptische angst voor de overheersing van het westen door de islam buiten elke rationaliteit. Van mij mag je hoor...je zal waarschijnlijk tegen windmolens blijven vechten en een roepende in de woestijn blijven met je islamfobie. Ik zou adviseren: get real!