Het schijnt dat er ook veel refo's komen. (al weet ik niet waarom).
Desalniettemin hartstikke gezellig en leuk natuurlijk dat zoveel mensen uit zoveel richtingen er op afkomen.
Ik ben eigenlijk benieuwd wie er gaat en met welke reden

Moderator: Moderafo's
Anoniem_89 schreef:Gaat er hier iemand naar de Pinksterconferentie Opwekking?
Het schijnt dat er ook veel refo's komen. (al weet ik niet waarom).
Desalniettemin hartstikke gezellig en leuk natuurlijk dat zoveel mensen uit zoveel richtingen er op afkomen.
Ik ben eigenlijk benieuwd wie er gaat en met welke reden![]()
YesAndré-J30 schreef:Gaat er hier iemand naar de Pinksterconferentie Opwekking?
Ik ben geen refo. Een paar jaar geleden was één van de sprekers een gereformeerde, PKN geloof ik. Ron v.d. Spoel. TofAnoniem_89 schreef:Het schijnt dat er ook veel refo's komen. (al weet ik niet waarom).
Zekerssss.....Anoniem_89 schreef:Desalniettemin hartstikke gezellig en leuk natuurlijk dat zoveel mensen uit zoveel richtingen er op afkomen.
Voor de boodschap, voor de muziek en de gezelligheid.Anoniem_89 schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd wie er gaat en met welke reden
naamloos schreef:Straks, als we bij de Heer zijn, is het nog veel massalerEen eeuwige Opwekking, ben zo benieuwd hoe dat er uit zal zien.
Ik ben er van overtuigd dat muziek een grote rol zal spelen![]()
![]()
lofprijs en aanbidding, een happening tot eer van God
EenVasteBurcht schreef:Ik ben één keer geweest maar het is niet echt iets voor mij, wat te massaal vind ik en ook alléén maar opwekkingsmuziek, een beetje eenzijdig naar mijn mening.
naamloos schreef:Straks, als we bij de Heer zijn, is het nog veel massalerEen eeuwige Opwekking, ben zo benieuwd hoe dat er uit zal zien.
![]()
![]()
Marnix schreef:Ik weet niet of je beeld van de nieuwe hemel en aarde helemaal juist is als jij het ziet als 1 grote eeuwige Opwekkingsconferentie.
Haha, zo zie ik het nou ook weer niet. Maar wat er ook te doen is, ik mag er vast wel bij zingen.Marnix schreef:Ik weet niet of je beeld van de nieuwe hemel en aarde helemaal juist is als jij het ziet als 1 grote eeuwige Opwekkingsconferentie.
André-J30 schreef:Een tijd en attribuut afspreken om elkaar bij dat kruis te ontmoeten?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten