mealybug schreef:Door de mand vallen, extremistme, houtje touwtje geloof (wat dat ook moge betekenen), mond vol tanden...
En dat is schelden? Dan heb je wel een heel teer zieltje niet overeenkomend met je eigen gedrag hier op het forum.
Wees eens een kerel en zeg eens wat dan wel de katholieke (?) interpretatie is van de tekst in Thess. ipv allerlei persoonlijke losse flodders af te vuren.
Waarom zou ik jou wel moeten antwoorden als jijzelf ook niet antwoord. Misschien wist je het niet, maar zulke zaken werken twee kanten op. Maar om je alsnog een antwoord te geven. De katholieke Kerk rukt geen citaten uit de bijbel om die vervolgens los te gaan interpreteren. Daar is de bijbel namelijk nooit voor bedoeld.
Ik zou bijna nog gaan denken dat dat is vanwege het ontbreken van een inhoudelijk argument.

Hoor wie het zegt.
Ik kan eigenlijk niet anders dan concluderen dat jij gewoon een forumtrol bent. Jou (en I-K) zal ik voortaan dus maar gewoon negeren hoe zeer je ook tracht te zuigen met domme opmerkingen die zelden over het topic gaan.