mealybug schreef:Maar welk verbond dan?
Vragen naar de bekende weg pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Moderator: Moderafo's
mealybug schreef:Maar welk verbond dan?
rotterdam schreef:
Vragen naar de bekende weg pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
mealybug schreef:
Als je helemaal leeggelopen bent, kun je misschien normaal antwoord geven?
rotterdam schreef:
Voor de duizendste keer zeker ?
Dag, de groeten, wat ik ook antwoord je komt toch weer met jouw ons alle bekende mealbug draaikolken.
mealybug schreef:
Voor de duizendste keer zeker ?
Dag, de groeten, wat ik ook antwoord je komt toch weer met jouw ons alle bekende mealbug draaikolken.
groetjes terug he.
(*blijft in de volste overtuiging dat doop en verbond nergens tegelijkertijd in de Schrift genoemd worden als zijn het teken van verbond)
alexander91 schreef:Op een bepaalde manier is MB best wel schattig
Anoniem_89 schreef:Kol. 2
12 Toen u gedoopt werd bent u immers met hem begraven, en met hem bent u ook tot leven gewekt, omdat u gelooft in de kracht van God die hem uit de dood heeft opgewekt. 13 U was dood door uw zonden en door uw onbesneden staat, maar God heeft u samen met Christus levend gemaakt toen hij ons al onze zonden kwijtschold. 14 Hij heeft het document met voorschriften waarin wij werden aangeklaagd, uitgewist en het vernietigd door het aan het kruis te nagelen.
Spreeuw schreef:
Ja, en waarom citeer je deze tekst hier op dit forum?
Boaz schreef:Ik denk: omdat er geschrreven staat: OMDAT u gelooft...
Anoniem_89 schreef:Ik denk: omdat er geschrreven staat: OMDAT u gelooft...
Yep inderdaad
rotterdam schreef:Maar God heeft u samen met Christus levend gemaakt toen hij ons al onze zonden kwijtschold.
En dit (Zijn verlossend werk door Zijn sterven) is niet van toepassing op onze kinderen ?
rotterdam schreef:
Maar God heeft u samen met Christus levend gemaakt toen hij ons al onze zonden kwijtschold.
En dit (Zijn verlossend werk door Zijn sterven) is niet van toepassing op onze kinderen ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten