Marnix schreef:Triest. Maar wat heeft dat met deze discussie te maken?
niets, ik las het toevallig en dacht "dat wil Marnix vast weten".
Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Triest. Maar wat heeft dat met deze discussie te maken?
Marnix schreef:dat heb je dan verkeerd gedacht. Ik snapte niet waarom je dit hier plaats en doe dat nog steeds niet.
rotterdam schreef:Een doopdienst in de oceaan bij het Amerikaanse Santa Maria is geëindigd in een drama. De 43-jarige Benito Flores werd zondag meegesleurd door een grote golf en verdween onder water. Een dag later werd zijn lichaam 3 kilometer verderop gevonden door de kustwacht.
rotterdam schreef:
kom kerel doe rustig, het ging over dopen - daarom en verder geen reden
Boerin schreef:Getuigenis over de doop van Thorben Söndergaard:
...
We went to MacDonald
Boerin schreef:Getuigenis over de doop van Thorben Söndergaard:"
GDK schreef:Wie helpt me even?
Boerin schreef:Getuigenis over de doop van Thorben Söndergaard:
wow wow wow Amazing testimony showing that baptism is not only a symbol
Amazing testimony from my friend Fbi Art Montgomery, whom I met in the U.S. a week ago. The church really needs to understand that baptism is not "just" a symbol. The Bible talks about repentance, water baptism and the baptism of the Holy Spirit, as a part of salvation. Something many people today find difficult to understand since we have come so far away from the Bible in theology and action. But when we do what God has called us to do, then God comes and intervenes
"
alexander91 schreef:Tja, en met dit soort mensen wordt geloof en doop iets wat je koopt bij de apotheek als kwaaltje tegen een ziekte zodat je vleselijke leven nog aangenamer wordt.
alexander91 schreef:Ik zie niet hoe jouw reactie insteekt op de mijne. Als je het verhaal dat Boerin post leest, dan komt de hoofdboodschap met de waterdoop neer op een genezing: ("When he came out out the water a amazing thing happen gang. He became normal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten