Moderator: Moderafo's
shrew schreef:Inderdaad.
Vooral deze is hilarisch:
Het kan toch niet zo zijn dat een leerkracht voor de klas beweert dat de Bijbel een homohuwelijk verbiedt en een opmerkzaam kind de vinger opsteekt en zegt: „Maar meester, u bent toch ook getrouwd met uw vriend?” Elke opvoeder weet dat dit bij kinderen grote verwarring oproept.
Hahahaha. Wat denken ze dan van de verwarring die bij een homoleerling bestaat als hij hoort dat hij alleen moet blijven of van school getrapt wordt. Wat een selectief gebruik van tere kinderzietljes.
Het kan toch niet zo zijn dat een leerkracht voor de klas beweert dat de Bijbel een homohuwelijk verbiedt en een opmerkzaam kind de vinger opsteekt en zegt: „Maar meester, u bent toch ook getrouwd met uw vriend?” Elke opvoeder weet dat dit bij kinderen grote verwarring oproept.
Hahahaha. Wat denken ze dan van de verwarring die bij een homoleerling bestaat als hij hoort dat hij alleen moet blijven of van school getrapt wordt. Wat een selectief gebruik van tere kinderzietljes.
schelpje3 schreef:O ja?
Hoe weet een kind dat zijn meester, die single is, wel of niet homo is? Er hangt toch geen bordje om zijn nek?
mealybug schreef:Wat de leraar onderwijst is waar hij voor voor de klas staat, niets anders.
Prive en werk horen gescheiden te zijn, net als staat en religie.
Tante Pollewop schreef:Nee, ik ook niet.
Maar stel dat je er al werkt, dan is het wel fijn dat je niet opeens meer op straat kunt staan omdat je een relatie krijgt met iemand van gelijk geslacht.
JeeWee schreef:En daar zit 'm voor mij juist het knelpunt: Ik kan me ook goed voorstellen dat een reformatorische homo én een relatie aangaat én bewust er voor kiest om te werken op een reformatorische school.
Tante Pollewop schreef:o, haha.
Tja. Ik heb mezelf er niet voor over om me meer dan nodig is te begeven in het refo-wereldje.
Tante Pollewop schreef:Zonder relatie is dat makkelijker dan met.
JeeWee schreef:
Ook dat kan ik begrijpen.
Het 'refowereldje' kan ik ook niet zo waarderen.
Maar het is nergens volmaakt, dus neem ik de onvolmaaktheden maar voor lief en roep er af en toe wat én ik eis de plek op die ik van God heb gekregen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten