mohamed schreef:Die moet ze dan ook geloven, dat ben ik met je eens Boerin!
Wat zijn we het toch altijd roerend eens over de eindtijdzaken.

Moderator: Moderafo's
Boerin schreef:Wat zijn we het toch altijd roerend eens over de eindtijdzaken.
Ook in Nederland - wat zeg ik - zelfs hier op refoweb
ineke-kitty schreef:- een breed voorhoofd en een opvallende, puntige neus hebben
Er is GEEN andere man.... onder alle mensen... in de Islamitische wereld... die kan beweren dat zijn eigen persoonlijke identiteit... overeenkomt met al deze unieke kenmerken... dan slechts EEN man..
ineke-kitty schreef:- een breed voorhoofd en een opvallende, puntige neus hebben
Er is GEEN andere man.... onder alle mensen... in de Islamitische wereld... die kan beweren dat zijn eigen persoonlijke identiteit... overeenkomt met al deze unieke kenmerken... dan slechts EEN man..
rotterdam schreef:Puntige neus ? Ben je in de war met Phillip Cocu ?![]()
Kijk zelf ; https://www.youtube.com/watch?v=VBSLztaGw2Q
ineke-kitty schreef:Ik benadruk nog maar eens dat de komende 'mens der zonde' zal:
een Moslim zijn
komen uit de landstreek van het antieke Assyrie
een prins [ vorst] zijn
op het wereldtoneel verschijnen als een man van vrede
vrede stichten met Israel
trachten de wereldgodsdiensten dichter bij elkaar te brengen
Jeruzalem opeisen
Jordanie laten ontkomen aan zijn militaire macht
in de Moslimwereld bekend zijn als de Mahdi
benefietdiner schreef:
JeeWee schreef:Ik vind het een ongelofelijke schande dat hier op refoweb dit soort puur racistische beelden en uitspraken worden neergezet.
JeeWee schreef:Ik vind het een ongelofelijke schande dat hier op refoweb dit soort puur racistische beelden en uitspraken worden neergezet.
benefietdiner schreef:Wat is jou definitie van racist.
Ik noem een bevolkingsgroep die Marokkaan heet en zich in Nederland misdraagt op het gebied van criminaliteit en integratie.
En dat mag niet gezegd worden volgens jou ?
Ben ik met je eens, maar jij voegt het woord ‘alle’ toe aan Afrikanen en Marokkanen.StillAwake schreef:Op het moment dat je alle Afrikanen echter als lui gaat bestempelen, en alle moslims met intimidatie en "moslimvrijstaten" in verband gaat brengen ben je in mijn ogen wel op het randje van racisme (of eroverheen) bezig.
benefietdiner schreef:Wat is jou definitie van racist?
Jezus schreef:Oordeel niet en u zult niet geoordeeld worden; veroordeel niet en u zult niet veroordeeld worden; laat los en u zult losgelaten worden.
Geef en aan u zal gegeven worden: een goede, vastgedrukte, geschudde, overlopende maat zal men u in de schoot geven, want met dezelfde maat waarmee u meet, zal er bij u ook gemeten worden.
Hij sprak tot hen een gelijkenis: Een blinde kan toch niet een blinde op de weg geleiden? Zullen zij niet beiden in een kuil vallen?
Een discipel staat niet boven zijn meester, maar iedere volmaakte discipel zal net als zijn meester zijn.
Waarom ziet u wel de splinter in het oog van uw broeder, maar merkt u de balk in uw eigen oog niet op? Of hoe kunt u tegen uw broeder zeggen: Broeder, laat toe dat ik de splinter, die in uw oog is, eruit haal, terwijl u zelf de balk in uw oog niet ziet? Huichelaar, haal eerst de balk uit uw oog en dan zult u goed kunnen zien om de splinter, die in het oog van uw broeder is, eruit te halen.
StillAwake schreef:Op het moment dat je alle Afrikanen echter als lui gaat bestempelen, en alle moslims met intimidatie en "moslimvrijstaten" in verband gaat brengen ben je in mijn ogen wel op het randje van racisme (of eroverheen) bezig.
benefietdiner schreef:Ben ik met je eens, maar jij voegt het woord ‘alle’ toe aan Afrikanen en Marokkanen.
Je maakt echt wel een grote vergissing als je bij ‘Moslims’ komt want dat kun je in een bredere context gebruiken. Meestal wordt met een moslim een aanhanger van de islam bedoeld. Dat is wel de doelgroep, maar dat is geen racisme.
JeeWee verstaat er niets van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten