Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Boerin
Generaal
Generaal

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Boerin » 07 apr 2014 00:15

mohamed schreef:Die moet ze dan ook geloven, dat ben ik met je eens Boerin! :)

Wat zijn we het toch altijd roerend eens over de eindtijdzaken. :D
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 07 apr 2014 00:24

mohamed schreef:Die moet ze dan ook geloven, dat ben ik met je eens Boerin! :)

Boerin schreef:Wat zijn we het toch altijd roerend eens over de eindtijdzaken. :D

We zijn het er i.i.g. over eens dat men consequent moet zijn en je moet ook de overeenkomsten willen zien! ;)

antoon

Berichtdoor antoon » 07 apr 2014 06:31

Ook in Nederland - wat zeg ik - zelfs hier op refoweb

Het hoeft niet altijd racistisch te zijn en als het het wel is moet je ook stilstaan bij de wanhoop van veel mensen, mensen die te lijden hebben, en een regering die niets doet of veel domme dingen, dit loopt dan uit naar frustratie.
Uiteraard spreek in niet in het bijzonder voor wie dan ook op het forum, ik schets alleen de problematiek.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 07 apr 2014 07:07

ineke-kitty schreef:- een breed voorhoofd en een opvallende, puntige neus hebben

Er is GEEN andere man.... onder alle mensen... in de Islamitische wereld... die kan beweren dat zijn eigen persoonlijke identiteit... overeenkomt met al deze unieke kenmerken... dan slechts EEN man..

Puntige neus ? Ben je in de war met Phillip Cocu ? :mrgreen:

Kijk zelf ; https://www.youtube.com/watch?v=VBSLztaGw2Q

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 07 apr 2014 07:24

ineke-kitty schreef:- een breed voorhoofd en een opvallende, puntige neus hebben

Er is GEEN andere man.... onder alle mensen... in de Islamitische wereld... die kan beweren dat zijn eigen persoonlijke identiteit... overeenkomt met al deze unieke kenmerken... dan slechts EEN man..

rotterdam schreef:Puntige neus ? Ben je in de war met Phillip Cocu ? :mrgreen:

Kijk zelf ; https://www.youtube.com/watch?v=VBSLztaGw2Q

Dat verklaart wel waarom ik een jongetje op een zangavond van de school hoorde zingen:
Gelijk mij de Vader zond, zend ik Cocu.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 07 apr 2014 07:30

ineke-kitty schreef:Ik benadruk nog maar eens dat de komende 'mens der zonde' zal:
een Moslim zijn
komen uit de landstreek van het antieke Assyrie
een prins [ vorst] zijn
op het wereldtoneel verschijnen als een man van vrede
vrede stichten met Israel
trachten de wereldgodsdiensten dichter bij elkaar te brengen
Jeruzalem opeisen
Jordanie laten ontkomen aan zijn militaire macht
in de Moslimwereld bekend zijn als de Mahdi

En waar haal je deze kennis vandaan?
In de Bijbel lees ik nergens over de Mahdi (of over de moslimwereld).
In de Bijbel lees ik nergens over een afkomst uit Assyrie (tenzij je op de ligging van Babylon doelt)
In de Bijbel lees ik nergens dat deze man vorst of prins zou moeten zijn (hoewel iedere machthebber zijn eigen titel uitzoekt).
In de Bijbel lees ik nergens dat deze man vrede zal stichten met Israël.
In de Bijbel lees ik nergens iets over Jordanië (in combinatie met de antichrist)

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 07 apr 2014 07:41

Europa laat zich willoos naar de islamitische slachtbank voeren

Europa onder het zwaard van de islam

Kies voor eigen identiteit, kies voor Nederland!

Afbeelding

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/2117 ... rkiezingen

Hún Brussel, óns Nederland =D> =D>

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 07 apr 2014 07:52

benefietdiner schreef:Afbeelding

Minder EU, Minder PVV!
Mijn idee!
=D> =D>

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 07 apr 2014 08:11

Afbeelding

Ho ho, niet omdat ze Marokkaan zijn (NATUURLIJK NIET!!) maar omdat ze niet willen integreren!

Diverse West-Europese steden kennen al complete moslim vrijstaten waar de islamitische immigranten zich als bezetters gedragen. Velen zijn van mening dat de multiculturele samenleving en de integratiepolitiek zijn mislukt omdat het merendeel van de immigranten gewoon niet van plan is te integreren.

Hoelang wordt Nederland nog voor de gek gehouden. Het is een vergissing om te denken dat de gastarbeiders die in de jaren zestig in Nederland kwamen weer weg zouden gaan. Dat is niet de realiteit. De poging om een multiculturele samenleving op te bouwen en naast elkaar te leven, is mislukt, volkomen mislukt. Bij sommige Europese leiders lijkt de tijd van politieke correctheid voorbij, waarin er niets nadeligs gezegd mag worden van de islamitische inwoners. Verschillende politieke leiders van wie Angela Merkel beginnen aarzelend toe te geven dat de multiculturele samenleving op een enorme flop is uitgelopen.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 07 apr 2014 08:18

Ik vind het een ongelofelijke schande dat hier op refoweb dit soort puur racistische beelden en uitspraken worden neergezet.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 07 apr 2014 08:39

JeeWee schreef:Ik vind het een ongelofelijke schande dat hier op refoweb dit soort puur racistische beelden en uitspraken worden neergezet.

Wat is jou definitie van racist.
Ik noem een bevolkingsgroep die Marokkaan heet en zich in Nederland misdraagt op het gebied van criminaliteit en integratie.
En dat mag niet gezegd worden volgens jou ?

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 07 apr 2014 08:44

JeeWee schreef:Ik vind het een ongelofelijke schande dat hier op refoweb dit soort puur racistische beelden en uitspraken worden neergezet.
benefietdiner schreef:Wat is jou definitie van racist.
Ik noem een bevolkingsgroep die Marokkaan heet en zich in Nederland misdraagt op het gebied van criminaliteit en integratie.
En dat mag niet gezegd worden volgens jou ?

Natuurlijk mag het beestje bij zijn naam genoemd worden.
Natuurlijk zijn er problemen met Marokkanen.
Natuurlijk heeft Geert Wilders, hoewel hij zich niet handig uitgedrukt heeft, ergens wel een punt.
Natuurlijk heeft zelfs Spekman, en ook Samson, uitspraken gedaan die ook in de lijn van die van Wilders liggen.

Op het moment dat je alle Afrikanen echter als lui gaat bestempelen, en alle moslims met intimidatie en "moslimvrijstaten" in verband gaat brengen ben je in mijn ogen wel op het randje van racisme (of eroverheen) bezig.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 07 apr 2014 09:02

StillAwake schreef:Op het moment dat je alle Afrikanen echter als lui gaat bestempelen, en alle moslims met intimidatie en "moslimvrijstaten" in verband gaat brengen ben je in mijn ogen wel op het randje van racisme (of eroverheen) bezig.
Ben ik met je eens, maar jij voegt het woord ‘alle’ toe aan Afrikanen en Marokkanen.
Je maakt echt wel een grote vergissing als je bij ‘Moslims’ komt want dat kun je in een bredere context gebruiken. Meestal wordt met een moslim een aanhanger van de islam bedoeld. Dat is wel de doelgroep, maar dat is geen racisme.
JeeWee verstaat er niets van.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 07 apr 2014 09:10

benefietdiner schreef:Wat is jou definitie van racist?

Mijn definitie van 'racist' is hier op RefoWeb is even 'benefietdiner'.
Ik ben verbijsterd dat mensen die zich christen noemen, deze god-loze propaganda voor Wilders en zijn trawanten hier ventileren.

Jezus schreef:Oordeel niet en u zult niet geoordeeld worden; veroordeel niet en u zult niet veroordeeld worden; laat los en u zult losgelaten worden.
Geef en aan u zal gegeven worden: een goede, vastgedrukte, geschudde, overlopende maat zal men u in de schoot geven, want met dezelfde maat waarmee u meet, zal er bij u ook gemeten worden.
Hij sprak tot hen een gelijkenis: Een blinde kan toch niet een blinde op de weg geleiden? Zullen zij niet beiden in een kuil vallen?
Een discipel staat niet boven zijn meester, maar iedere volmaakte discipel zal net als zijn meester zijn.
Waarom ziet u wel de splinter in het oog van uw broeder, maar merkt u de balk in uw eigen oog niet op? Of hoe kunt u tegen uw broeder zeggen: Broeder, laat toe dat ik de splinter, die in uw oog is, eruit haal, terwijl u zelf de balk in uw oog niet ziet? Huichelaar, haal eerst de balk uit uw oog en dan zult u goed kunnen zien om de splinter, die in het oog van uw broeder is, eruit te halen.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 07 apr 2014 09:19

StillAwake schreef:Op het moment dat je alle Afrikanen echter als lui gaat bestempelen, en alle moslims met intimidatie en "moslimvrijstaten" in verband gaat brengen ben je in mijn ogen wel op het randje van racisme (of eroverheen) bezig.
benefietdiner schreef:Ben ik met je eens, maar jij voegt het woord ‘alle’ toe aan Afrikanen en Marokkanen.
Je maakt echt wel een grote vergissing als je bij ‘Moslims’ komt want dat kun je in een bredere context gebruiken. Meestal wordt met een moslim een aanhanger van de islam bedoeld. Dat is wel de doelgroep, maar dat is geen racisme.
JeeWee verstaat er niets van.

Toch heb jij eerder in dit topic gezegd dat er géén Marokkanen in de bouw werken omdat ze te lui zijn...

Terug naar “Archief”