Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 13 mar 2004 15:30

lieve dokters..
ik denk dat ik het maar opgeef :oops: ... volgens mij is het hopeloos :cry:
ik hoop dat hij het al te erg vind :P 8) :mrgreen:
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 13 mar 2004 16:41

parkiet schreef:lieve dokters..

Nu kreeg ik net een mail van die jongen :roll: , hij lacht zich slap, omdat jij al die pogingen doet om maar ruzie te krijgen. Hoe meer jij je best doet, hoe meer hij zich in zijn vuistje lacht :!:
Parkiet, als ik jouw was zou nu verschrikkelijk kwaad worden :x , hij lacht je gewoon uit!! Neem je dat? Ik zou het niet pikken! :x
Je moet je toch niet indenken dat hij je uitlacht nu?

(ben je nu kwaad, dan heb je iig de helft van je probleem al opgelost :mrgreen: )
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 mar 2004 16:42

Komen die zoenvariaties ook nog een keer, best dr.'s?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 13 mar 2004 16:48

Aragorn schreef:Komen die zoenvariaties ook nog een keer, best dr.'s?

Ha Aragorn,

Ja, die variaties komen deze avond nog. We zijn nu al dagen bezig deze zoenvariaties te testen op liefdesbruikbaarheid :lol:
Vanavond zullen de variaties en resultaten bekend worden gemaakt :D
Het moet alleen nog op uitgetikt worden, door het gebrek aan assistentes moet ik het zelf doen :( maar :D over een paar weken krijgen we een stagiere! :) En die moet onderop beginnnen... :?: :roll: nee, onderaan beginnen (zo was het).
Later meer over die stagiere.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 mar 2004 16:59

columbus schreef:
Aragorn schreef:Komen die zoenvariaties ook nog een keer, best dr.'s?

Ha Aragorn,

Ja, die variaties komen deze avond nog. We zijn nu al dagen bezig deze zoenvariaties te testen op liefdesbruikbaarheid :lol:
Vanavond zullen de variaties en resultaten bekend worden gemaakt :D
Het moet alleen nog op uitgetikt worden, door het gebrek aan assistentes moet ik het zelf doen :( maar :D over een paar weken krijgen we een stagiere! :) En die moet onderop beginnnen... :?: :roll: nee, onderaan beginnen (zo was het).
Later meer over die stagiere.

Mooizo! Wat ik alleen niet zo goed snap is hoe je de zoenvariaties kan testen als er geen assistentes zijn... :roll: Of heb je een paar real dolls om het mee te oefenen? Die zijn vaak wel wat flexibeler dan echte mensen hoor. Of is er weer verschil tussen assistentes en testpersonen..?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 mar 2004 17:35

Ik snap gewoon niet dat er blijkbaar wel mensen zijn om het zoenen op uit te proberen en niet om de bevindingen uit te tikken.. ik vermoed dat het iets met selectieve luiheid vd. assistentes te maken heeft... :mrgreen:

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 13 mar 2004 18:00

Lieve dokters..

wat moet je doen als je graag bij je vriendin wil zijn
maar 1 van de ouders vind dat je tevaak bij elkaar bent en dus moet minderen?
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 mar 2004 18:49

janneman83 schreef:Lieve dokters..

wat moet je doen als je graag bij je vriendin wil zijn
maar 1 van de ouders vind dat je tevaak bij elkaar bent en dus moet minderen?

Als het er maar 1tje is... kan je hebben! :mrgreen:
Gewoon uitleggen dat jullie daar anders over denken, dat je ten slotte ook nog eens twintig bent en het dus zelf wel uitmaakt, maar dat je het verder een aardige kerel/dame vindt... simpel toch?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 13 mar 2004 20:33

Aragorn schreef:
Mooizo! Wat ik alleen niet zo goed snap is hoe je de zoenvariaties kan testen als er geen assistentes zijn... :roll: Of heb je een paar real dolls om het mee te oefenen? Die zijn vaak wel wat flexibeler dan echte mensen hoor. Of is er weer verschil tussen assistentes en testpersonen..?

Beste Aragorn,

Real Dolls??Die naam ken ik niet of bedoel je soms Rubberen Annie's? :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 13 mar 2004 20:38

Een stukje terug schreven we al over de meest gangbare zoenvariaties en zoenhoudingen. Maar omdat verschillende mensen toch niet snel tevreden zijn met normale ‘standjes’ qua zoenen :( , en toch zo nodig willen rommelen of experimenteren zal ik er nog maar een paar opnoemen. Wel met de waarschuwing dat het Refoweb Dr.Love Team NIET verantwoordelijk is voor eventuele botbreuken of kneuzingen aan ledematen. :!:
Zelf heb ik de verantwoordelijkheid op me genomen om de moeilijkste zoenvariaties zelf uit te testen 8) , het gevolg is dat ik dit stukje met 1 vinger typ i.p.v. met 2 vingers omdat ik tijdens het experiment nogal geblesseerd geraakt ben. :(
Je bent dus gewaarschuwd!

Zoenen in de achtbaan,
Dat lijkt simpel, gewoon hoofjes naar elkaar toe en fleppen maar. Vergeet het maar, bij de eerste de beste s-bocht vliegen je hoofden van elkaar af, om direct weer met een 3 G kracht tegen elkaar aan te knallen. Meestal levert dit een flinke buil op, tentamens die later moeten ingehaald worden of 3 weken ziektewet. Maar in het geval van onze proefpersonen leverde het dikke gezwollen lippen op en een scheve neus. Dat viel dus mee. :lol:

Zoenen in de badkamer,
Is volgens mij al eens iets over geschreven hier, pas op voor rondslingerende stukjes zeep op de tegels, kijk uit voor hete radiatoren, die toch sporen achterlaten op je blote rug, mocht je met geweld door je partner in het heetst van de kus tegen het verwarmingselement aangedrukt worden. Ook persé onder water spelen met de mondjes kan fataal zijn, omdat met soms denkt het record parelduiken te kunnen verbeteren. Echt geloof me aub! Langer dan 4 minuten kan gewoon niet! :!:

Door de volgende variatie is mijn vinger dus zwaar gekneusd! Ik weet niet hoe dit standje heet, maar ik zal het beschrijven.
Ga met je rug tegen elkaar staan, buig zover mogelijk naar onderen met je hoofd tussen je benen. Je zal zien dat je elkaar beneden weer in de ogen kan kijken, wat een heel romantisch gevoel kan geven, omdat je de wereld op zijn kop ziet maar je geliefde’s gezicht blijft zoals het is. Dan krijg je ook het gevoel van ‘al staat de hele wereld op zijn kop, toch blijf jij voor mij hetzelfde!’ Dat is zo’n mooie ervaring, dit moet je een keer meemaken! 8) :wink:
Maar, gebruik je handen als steun op de grond en tuit je lippen(is nodig want anders red je het niet) en probeer elkaar te kussen, nog steeds tussen je benen door. echt heel apart! :P
Maar doe dit dus niet in de badkamer, deed ik dus wel, de vloer was nat, mijn benen gleden weg in spagaat en ik knakte door mijn vinger op de gladde vloer heen in een uiterste poging om geen schade aan de edele delen op te lopen door die (onvrijwillige) spagaat. :(
Die schade kan ik nog niets over zeggen, het ijs mag er nog niet af dit weekend. :mrgreen: :shock:
Maar reken maar dat ik u daarover niet op de hoogte hou! :roll:

Zoenen in een rijdende auto, met een snelheid van 180 km per uur (over de Duitse snelwegen dan)
Dit wilde ik graag proberen en tot het uiterste testen, maar het is me niet gelukt. :(
Nadat de eerste poging niet was gelukt (auto total loss) :shock: , wilde de taxichauffeur tijdens de tweede poging ons niet harder als 120 km per uur terug naar huis rijden. :mrgreen:

Volgende keer nog een paar methodes, die hadden al op papier moeten staan ware het niet dat onze proefpersonen (nog) niets van zich hebben laten horen!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 13 mar 2004 20:45

Ariaantje schreef:
Johan81 schreef:
rosekapje schreef:
columbus schreef:hallo kijkcijferopkrikkende meelezers van deze rubriek :wink:

Dr.Columbus is verliefd :oops: Nu voel ik ook eens wat jullie soms voelen :D Lekker hé? :)
Ennuhh, diegene waar ik op verliefd ben, die is *diepe zucht* ook verliefd op mij! :lol: :oops:

:lol: :oops: *zucht* :oops: :lol:
Dr. Rosekapje is ook verliefd :lol: :oops: 8)

Gelukkig maar :!: :!: tis wel makkelijk als de liefde ook wederzijds is :!: :!: :D

Enneh...dr.Columbus en dr. Rosekapje.... is dat ook zo?

of het wederzijds is? bedoel je? :roll:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 mar 2004 21:13

Dankuwel dr.Columbus, voor de inspiratievolle variaties die u met ons deelt en dat met gevaar voor eigen leven! Hier zullen naar mijn inzicht velen van profiteren voor een spannender en intenser liefdesleven!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 13 mar 2004 21:41

En weer een zoenverhaal, ditmaal van Gerrit P. Een heel goede bekende van mij, dus ik moet wel aantekenen dat het verhaal zeer waarschijnlijk aangedikt is door Gerrit. Ook kunnen we meer verhalen van hem verwachten, want wat hij meemaakt en meegemaakt heeft in de liefde, zou ik zelf nooit kunnen bedenken. :roll: 8)

Gerrit was met enkele vrienden een midweek naar Limburg waar ze op een camping in Valkenbrug hun tenten en bierkratten hadden opgeslagen. Op een avond werd het eens tijd om Maastricht met hun bezoek te vereren, wat cultuur snuiven en het een en ander aan alcoholische dranken tot zich te nemen. De jongens namen een taxi en zo kwamen ze in Maastricht aan. Op een terrasje raakten ze aan de praat met een paar Belgische meisjes, allemaal blond en mooi, volgens Gerrit. :P Maar het meest werd hij geraakt door die ene zachte G van Wendy :?: :roll: , zo heette een van de meisjes. Ware liefde natuurlijk en ze wilden samen naar een romantisch plekje om te knuffelen. Taxi besteld en zo stapten Gerrit en Wendy om half 11 samen in de taxi, op zoek naar een mooi park of een romantisch brugje om aldaar de eerste stappen in de liefde te zetten(voor deze week dan :wink: ).
Maar eenmaal achterin de taxi gezeten, bleek al snel dat ze voor elkaar gemaakt waren (voor deze week dan :) ). En iedereen weet wel als je eenmaal de smaak te pakken hebt van de edele kunst van het kussen dat je de tijd en de plaats vergeet waar jezelf op dat moment bent. 8)
Al kussend op de achterbank viel het Gerrit opeens op dat het toch wel donker was geworden.
De wijzerplaat van zijn horloge gaf kwart over 3 aan en nog steeds reden ze door Maastricht heen, met af en toe bleek achteraf een paar rondjes over de ringweg. De chauffeur was zo attent dat hij romantische muziek had opgezet en verder maar had gezwegen om de tortelduifjes (en de meter natuurlijk) ongestoord hun gang te laten gaan. :lol: :mrgreen:
De rekening was slechts 375 gulden! Maar volgens Gerrit was het knuffelen op die achterbank het geld dubbel en dwars waard! :lol:

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 13 mar 2004 21:51

columbus schreef:
parkiet schreef:lieve dokters..

Nu kreeg ik net een mail van die jongen :roll: , hij lacht zich slap, omdat jij al die pogingen doet om maar ruzie te krijgen. Hoe meer jij je best doet, hoe meer hij zich in zijn vuistje lacht :!:
Parkiet, als ik jouw was zou nu verschrikkelijk kwaad worden :x , hij lacht je gewoon uit!! Neem je dat? Ik zou het niet pikken! :x
Je moet je toch niet indenken dat hij je uitlacht nu?

(ben je nu kwaad, dan heb je iig de helft van je probleem al opgelost :mrgreen: )

Nou ja, eigenlijk lach ik gewoon met em mee :wink: :mrgreen:
maar goed, ik zal proberen heel boos te worden.... grrrrrrrrrrr :x wat vind ik het toch gemeen dat je me uitlacht :x :x :roll: :P
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 mar 2004 22:14

columbus schreef:En weer een zoenverhaal, ditmaal van Gerrit P. Een heel goede bekende van mij, dus ik moet wel aantekenen dat het verhaal zeer waarschijnlijk aangedikt is door Gerrit. Ook kunnen we meer verhalen van hem verwachten, want wat hij meemaakt en meegemaakt heeft in de liefde, zou ik zelf nooit kunnen bedenken. :roll: 8)

Gerrit was met enkele vrienden een midweek naar Limburg waar ze op een camping in Valkenbrug hun tenten en bierkratten hadden opgeslagen. Op een avond werd het eens tijd om Maastricht met hun bezoek te vereren, wat cultuur snuiven en het een en ander aan alcoholische dranken tot zich te nemen. De jongens namen een taxi en zo kwamen ze in Maastricht aan. Op een terrasje raakten ze aan de praat met een paar Belgische meisjes, allemaal blond en mooi, volgens Gerrit. :P Maar het meest werd hij geraakt door die ene zachte G van Wendy :?: :roll: , zo heette een van de meisjes. Ware liefde natuurlijk en ze wilden samen naar een romantisch plekje om te knuffelen. Taxi besteld en zo stapten Gerrit en Wendy om half 11 samen in de taxi, op zoek naar een mooi park of een romantisch brugje om aldaar de eerste stappen in de liefde te zetten(voor deze week dan :wink: ).
Maar eenmaal achterin de taxi gezeten, bleek al snel dat ze voor elkaar gemaakt waren (voor deze week dan :) ). En iedereen weet wel als je eenmaal de smaak te pakken hebt van de edele kunst van het kussen dat je de tijd en de plaats vergeet waar jezelf op dat moment bent. 8)
Al kussend op de achterbank viel het Gerrit opeens op dat het toch wel donker was geworden.
De wijzerplaat van zijn horloge gaf kwart over 3 aan en nog steeds reden ze door Maastricht heen, met af en toe bleek achteraf een paar rondjes over de ringweg. De chauffeur was zo attent dat hij romantische muziek had opgezet en verder maar had gezwegen om de tortelduifjes (en de meter natuurlijk) ongestoord hun gang te laten gaan. :lol: :mrgreen:
De rekening was slechts 375 gulden! Maar volgens Gerrit was het knuffelen op die achterbank het geld dubbel en dwars waard! :lol:

Kijk, zulke taxichauffeurs zijn nu de helden van de maatschappij!!!! 8)

Terug naar “Archief”