ik denk dat ik het maar opgeef

ik hoop dat hij het al te erg vind

Moderator: Moderafo's
parkiet schreef:lieve dokters..
ik denk dat ik het maar opgeef... volgens mij is het hopeloos
ik hoop dat hij het al te erg vind![]()
![]()
Aragorn schreef:Komen die zoenvariaties ook nog een keer, best dr.'s?
columbus schreef:Aragorn schreef:Komen die zoenvariaties ook nog een keer, best dr.'s?
Ha Aragorn,
Ja, die variaties komen deze avond nog. We zijn nu al dagen bezig deze zoenvariaties te testen op liefdesbruikbaarheid![]()
Vanavond zullen de variaties en resultaten bekend worden gemaakt![]()
Het moet alleen nog op uitgetikt worden, door het gebrek aan assistentes moet ik het zelf doenmaar
over een paar weken krijgen we een stagiere!
En die moet onderop beginnnen...
![]()
nee, onderaan beginnen (zo was het).
Later meer over die stagiere.
janneman83 schreef:Lieve dokters..
wat moet je doen als je graag bij je vriendin wil zijn
maar 1 van de ouders vind dat je tevaak bij elkaar bent en dus moet minderen?
Aragorn schreef:
Mooizo! Wat ik alleen niet zo goed snap is hoe je de zoenvariaties kan testen als er geen assistentes zijn...Of heb je een paar real dolls om het mee te oefenen? Die zijn vaak wel wat flexibeler dan echte mensen hoor. Of is er weer verschil tussen assistentes en testpersonen..?
Ariaantje schreef:Johan81 schreef:rosekapje schreef:columbus schreef:hallo kijkcijferopkrikkende meelezers van deze rubriek![]()
Dr.Columbus is verliefdNu voel ik ook eens wat jullie soms voelen
Lekker hé?
![]()
Ennuhh, diegene waar ik op verliefd ben, die is *diepe zucht* ook verliefd op mij!![]()
![]()
*zucht*
![]()
![]()
Dr. Rosekapje is ook verliefd![]()
![]()
Gelukkig maar![]()
tis wel makkelijk als de liefde ook wederzijds is
![]()
![]()
Enneh...dr.Columbus en dr. Rosekapje.... is dat ook zo?
columbus schreef:parkiet schreef:lieve dokters..
ik denk dat ik het maar opgeef... volgens mij is het hopeloos
ik hoop dat hij het al te erg vind![]()
![]()
Nu kreeg ik net een mail van die jongen, hij lacht zich slap, omdat jij al die pogingen doet om maar ruzie te krijgen. Hoe meer jij je best doet, hoe meer hij zich in zijn vuistje lacht
![]()
Parkiet, als ik jouw was zou nu verschrikkelijk kwaad worden, hij lacht je gewoon uit!! Neem je dat? Ik zou het niet pikken!
![]()
Je moet je toch niet indenken dat hij je uitlacht nu?
(ben je nu kwaad, dan heb je iig de helft van je probleem al opgelost)
columbus schreef:En weer een zoenverhaal, ditmaal van Gerrit P. Een heel goede bekende van mij, dus ik moet wel aantekenen dat het verhaal zeer waarschijnlijk aangedikt is door Gerrit. Ook kunnen we meer verhalen van hem verwachten, want wat hij meemaakt en meegemaakt heeft in de liefde, zou ik zelf nooit kunnen bedenken.![]()
![]()
Gerrit was met enkele vrienden een midweek naar Limburg waar ze op een camping in Valkenbrug hun tenten en bierkratten hadden opgeslagen. Op een avond werd het eens tijd om Maastricht met hun bezoek te vereren, wat cultuur snuiven en het een en ander aan alcoholische dranken tot zich te nemen. De jongens namen een taxi en zo kwamen ze in Maastricht aan. Op een terrasje raakten ze aan de praat met een paar Belgische meisjes, allemaal blond en mooi, volgens Gerrit.Maar het meest werd hij geraakt door die ene zachte G van Wendy
![]()
, zo heette een van de meisjes. Ware liefde natuurlijk en ze wilden samen naar een romantisch plekje om te knuffelen. Taxi besteld en zo stapten Gerrit en Wendy om half 11 samen in de taxi, op zoek naar een mooi park of een romantisch brugje om aldaar de eerste stappen in de liefde te zetten(voor deze week dan
).
Maar eenmaal achterin de taxi gezeten, bleek al snel dat ze voor elkaar gemaakt waren (voor deze week dan). En iedereen weet wel als je eenmaal de smaak te pakken hebt van de edele kunst van het kussen dat je de tijd en de plaats vergeet waar jezelf op dat moment bent.
![]()
Al kussend op de achterbank viel het Gerrit opeens op dat het toch wel donker was geworden.
De wijzerplaat van zijn horloge gaf kwart over 3 aan en nog steeds reden ze door Maastricht heen, met af en toe bleek achteraf een paar rondjes over de ringweg. De chauffeur was zo attent dat hij romantische muziek had opgezet en verder maar had gezwegen om de tortelduifjes (en de meter natuurlijk) ongestoord hun gang te laten gaan.![]()
![]()
De rekening was slechts 375 gulden! Maar volgens Gerrit was het knuffelen op die achterbank het geld dubbel en dwars waard!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten