BBquen vind ik altijd een beetje aso. Die stinkende rook gaat naar mensen toe die er geen enkel belang bij hebben. En ik doe het nooit vanwege de buren. Je zal toch maar je was buiten hebben hangen.
Lekker dan.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Evelien schreef:Als je goed bbq heb je geen last van de rook en de lucht. Als dat wel het geval is, noem je dat bbknoeien.
Bbq-en schijnt nogal iets in veel mensen los te maken. Maar roken, ppfff. Afgelopen zaterdag een feestje, toen wij weg gingen stonden er een stuk of 8/9 mensen bij de uitgang (direct voor de deur) te roken. Ben nog nooit zo hoestend weg gegaan. Waarom houden mensen die roken geen rekening met mensen die niet roken of die een hekel hebben aan rook? Waarom kunnen ze niet even een paar meter verder op staan ipv in de deuropening?![]()
Wilsophie schreef:Je zal toch maar je was buiten hebben hangen.
Lekker dan.
Wilsophie schreef:Je zal toch maar je was buiten hebben hangen.
Lekker dan.
Je gaat toch niet barbecueën op zondag?rotterdam schreef:Gewoon op zondag B.B.Q. / hangt er toch geen was buiten op Urk
Faramir schreef:Het was juist mijn vrouw die een droger wou. En zij is de enige refo hier in de rij voor zover ik weet.
Katlheen schreef:En waarom zou ik niet mogen bbq-en op zondag? Of ik het vlees nu op de BBQ gooi, of in de braadpan...
Katlheen schreef:En waarom zou ik niet mogen bbq-en op zondag? Of ik het vlees nu op de BBQ gooi, of in de braadpan...
Evelien schreef:Nou dan maak je plezier, komt er bier.
Er worden dan grappen en grollen gemaakt.
Dat kan toch niet?
Katlheen schreef:Oh nee, de horror. We zouden toch zowaar genot hebben op de zondag. Dat moeten we niet willen in dit land...
Bambi schreef:Als jullie zitten te genieten van je bbq met alcohol op zondag, zitten anderen die op die dag uit willen rusten, in huis met hun ramen en deuren dicht, tegen de stank en het dronkemansgelal van een ander.
Noem dat maar genieten.
Katlheen schreef:Oh nee, de horror. We zouden toch zowaar genot hebben op de zondag. Dat moeten we niet willen in dit land...
Bambi schreef:Ga dan lekker in je eigen huis zitten bbq, dan heb je alleen zelf last van stank en herrie en kun je toch genieten van je bbq.
Bambi schreef:Als jullie zitten te genieten van je bbq met alcohol op zondag, zitten anderen die op die dag uit willen rusten, in huis met hun ramen en deuren dicht, tegen de stank en het dronkemansgelal van een ander.
Noem dat maar genieten.
Ga dan lekker in je eigen huis zitten bbq, dan heb je alleen zelf last van stank en herrie en kun je toch genieten van je bbq.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten