Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

antoon

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor antoon » 30 mar 2014 19:14

Je hebt gelijk de andere richtingen heben al jaar en dag problemen gegeven en de bestaande problemen verergert, daarom vind ik hun arrogantie stuitend, en dan hou ik mij nog in

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 30 mar 2014 20:45

Laten we ons geen zorg maken :lol: over enkele dagen, 1 april, gaat het ‘Adolescentenstrafrecht, aanpak met perspectief’ in werking.
https://www.youtube.com/watch?v=gkEOWIJgbTQ
Ik vind dit een theorie die bedacht is achter een bureau en zal Nederland niet veiliger maken. Het is niet een straf ! Een straf betekent een onaangename maatregel die aan de dader(s) van onaanvaardbaar gedrag wordt opgelegd.

antoon

Berichtdoor antoon » 30 mar 2014 20:51

Wellicht moet aan de criminelenbond toestemming gevraagd worden, stel je voor dat criminelen de straf als lastig ervaren, dat zou toch verschrikkelijk zijn

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 31 mar 2014 07:54

benefietdiner schreef:Laten we ons geen zorg maken :lol: over enkele dagen, 1 april, gaat het ‘Adolescentenstrafrecht, aanpak met perspectief’ in werking.
https://www.youtube.com/watch?v=gkEOWIJgbTQ
Ik vind dit een theorie die bedacht is achter een bureau en zal Nederland niet veiliger maken. Het is niet een straf ! Een straf betekent een onaangename maatregel die aan de dader(s) van onaanvaardbaar gedrag wordt opgelegd.
Zou het geen 1 april grap zijn?

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 31 mar 2014 08:00

Bambi schreef:Die andere partijen hebben ook het probleem niet opgelost.
Dat waren wat dat betreft ook weggegooide stemmen.
Het enige verschil tussen Wilders en die andere partijen is, dat hij de problemen wel benoemt en die anderen het onder het tapijt vegen of juist erger maken door er bijv. bij de politie en justitie geen extra mankrachten bij te geven.
Dus wat jij nu doet is ook alleen maar roeptoeteren.
Want jij zegt: "Stem op een andere partij, dan worden de problemen opgelost."
Terwijl de realiteit aantoont dat problemen niet opgelost worden door andere partijen, maar eerder verergert of ontkent.

En dat durf ik als SGP stemmer wel onder ogen te zien.

Zolang de wet niet wordt aangepast en deze bewerkstelligt dat de slachtoffers minder mensenrechten hebben dan de daders, (wat ze ook doen en welke ethniciteit ze ook hebben) zal geen enkele politieke partij iets kunnen uitrichten.
In feite zit je gewoon helemaal in een vastgelopen maatschappij.
Ik ben blij dat ik in een land woon waar je jezelf gewoon mag verdedigen, peppersray en stun guns zijn gewoon te koop bij de bouwmarkt, hier.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 31 mar 2014 08:03

Nederland en Zuid-Afrika zijn dan ook niet te vergelijken. Ik ben blij dat ik hier gewoon rond kan rijden in mijn auto zonder de deuren op slot te doen en zonder voor een stoplicht angstig om me heen moet kijken of er geen gewapend gespuis rondloopt wat mij doodschiet om mijn auto. Om maar eens een voorbeeld te noemen.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 31 mar 2014 08:20

Faramir schreef:Nederland en Zuid-Afrika zijn dan ook niet te vergelijken. Ik ben blij dat ik hier gewoon rond kan rijden in mijn auto zonder de deuren op slot te doen en zonder voor een stoplicht angstig om me heen moet kijken of er geen gewapend gespuis rondloopt wat mij doodschiet om mijn auto. Om maar eens een voorbeeld te noemen.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik weet niet waar je je voorbeeld vandaan haalt, maar zo leven we hier dus niet he.Misschien moet je de voorbeelden maar eens overlaten aan hen die er wonen of geweest zijn.
Ik ben vorige week alleen teruggereden op mijn motor vanuit Johannesburg, waar ik 's nachts nog doorheen gereden ben om een vriend af te zetten op de luchthaven (KLM vertrekt daar rond middernacht ;-( ) en trouwens, er is me nog nooit iets overkomen hier.
Maar goed, schilderswijk en wassenaar zijn ook verschillend.
In plaatsjes als Deurne gebeurt ook nooit iets, toch?

Faramir

Berichtdoor Faramir » 31 mar 2014 08:25

mealybug schreef: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik weet niet waar je je voorbeeld vandaan haalt, maar zo leven we hier dus niet he.Misschien moet je de voorbeelden maar eens overlaten aan hen die er wonen of geweest zijn.

Toevallig heb ik een kennis die uit Zuid-Afrika komt en elke twee jaar voor een maandje terug gaat. In de grotere steden is het een criminele chaos die geen gelijke kent in Nederland.

Maar goed, bagatelliseer rustig alles wat er in eigen land niet goed is en vergroot de problemen in Nederland gerust. Verwacht echter niet dat je er hier iemand mee kan foppen. Zuid-Afrika is niet het paradijs, eerder het afvoerputje van oa sociale onrechtvaardigheid.

antoon

Berichtdoor antoon » 31 mar 2014 09:08

Misschien heeft Faramir gelijk, echter in Nederland kijken de politicie de andere kant of ze komen met zotte maatregelen, en dat terwijl er hier toch wel geld en mankracht moet zijn om er eens een keer serieus werk van te maken, nee jaren en jaren weigeren ze arrogant om de spijtzwam aan te pakken.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 31 mar 2014 09:09

Faramir schreef: Toevallig heb ik een kennis...

Ja ja, die kennissen toch! <:)
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 31 mar 2014 09:21

Faramir schreef:Toevallig heb ik een kennis die uit Zuid-Afrika komt en elke twee jaar voor een maandje terug gaat. In de grotere steden is het een criminele chaos die geen gelijke kent in Nederland.

Maar goed, bagatelliseer rustig alles wat er in eigen land niet goed is en vergroot de problemen in Nederland gerust. Verwacht echter niet dat je er hier iemand mee kan foppen. Zuid-Afrika is niet het paradijs, eerder het afvoerputje van oa sociale onrechtvaardigheid.

En toch wordt iedere keer weer, geheel democratisch, dezelfde elitaire groep gekozen door de bevolking. :-)

Enfin, 1 miljoen toeristen per maand zegt genoeg.
Het is hier fantastisch :-)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 31 mar 2014 09:30

De natuur wel ja ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 31 mar 2014 10:21

Marnix schreef:De natuur wel ja ;)

De meeste mensen ook hoor :-)

Net als in Nederland is het maar een enkele procent die het slechte nieuws vult.
Alleen wordt hier nog redelijk gestraft.

antoon

Berichtdoor antoon » 31 mar 2014 10:24

Als dat zo is lijkt het mij een goed idee dat het voltallige kabinet met hun slippendragers op werkbezoek gaan, teneinde om eens een normale wet te maken

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 31 mar 2014 10:49

Onze buurjongen, inmiddels man, is een aantal jaren geleden naar Z.A. geëmigreerd en heeft daar een enorm bedrijf opgebouwd, zijn vrouw is direkteur bij een multi-national in Johannesburg, het bedrijf is iets daarbuiten gevestigd.
Elk jaar komen ze een paar weken op vakantie hier en dan horen wij de echte verhalen.
Het is ondanks alles, hier een stuk vrediger.

Terug naar “Archief”