Moderator: Moderafo's
Zou het geen 1 april grap zijn?benefietdiner schreef:Laten we ons geen zorg makenover enkele dagen, 1 april, gaat het ‘Adolescentenstrafrecht, aanpak met perspectief’ in werking.
https://www.youtube.com/watch?v=gkEOWIJgbTQ
Ik vind dit een theorie die bedacht is achter een bureau en zal Nederland niet veiliger maken. Het is niet een straf ! Een straf betekent een onaangename maatregel die aan de dader(s) van onaanvaardbaar gedrag wordt opgelegd.
Bambi schreef:Die andere partijen hebben ook het probleem niet opgelost.
Dat waren wat dat betreft ook weggegooide stemmen.
Het enige verschil tussen Wilders en die andere partijen is, dat hij de problemen wel benoemt en die anderen het onder het tapijt vegen of juist erger maken door er bijv. bij de politie en justitie geen extra mankrachten bij te geven.
Dus wat jij nu doet is ook alleen maar roeptoeteren.
Want jij zegt: "Stem op een andere partij, dan worden de problemen opgelost."
Terwijl de realiteit aantoont dat problemen niet opgelost worden door andere partijen, maar eerder verergert of ontkent.
En dat durf ik als SGP stemmer wel onder ogen te zien.
Faramir schreef:Nederland en Zuid-Afrika zijn dan ook niet te vergelijken. Ik ben blij dat ik hier gewoon rond kan rijden in mijn auto zonder de deuren op slot te doen en zonder voor een stoplicht angstig om me heen moet kijken of er geen gewapend gespuis rondloopt wat mij doodschiet om mijn auto. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
mealybug schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar je je voorbeeld vandaan haalt, maar zo leven we hier dus niet he.Misschien moet je de voorbeelden maar eens overlaten aan hen die er wonen of geweest zijn.
Faramir schreef: Toevallig heb ik een kennis...
Faramir schreef:Toevallig heb ik een kennis die uit Zuid-Afrika komt en elke twee jaar voor een maandje terug gaat. In de grotere steden is het een criminele chaos die geen gelijke kent in Nederland.
Maar goed, bagatelliseer rustig alles wat er in eigen land niet goed is en vergroot de problemen in Nederland gerust. Verwacht echter niet dat je er hier iemand mee kan foppen. Zuid-Afrika is niet het paradijs, eerder het afvoerputje van oa sociale onrechtvaardigheid.
Marnix schreef:De natuur wel ja
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 286 gasten