Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Ik heb in genoeg steden tussen Turken en Marokkanen gewoond en heb er nu ook nog wel in de straat. Het is altijd heel gezellig en leuk.
Marnix schreef: Er moet worden gezocht naar een structurele oplossing van het probleem.... waarbij we niet lief hoeven te zijn voor criminelen maar er ook op de langere termijn moet worden gekeken hoe kan worden tegengegaan dat dat telkens botst.
schelpje3 schreef:Mijn Marokkaanse buren zijn gisteren verhuisd en ik vind het zo ontzettend jammer.
Het is een leuk gezin, 4 dochters en nu de laatste is getrouwd, vonden ze het huis te groot worden.
Buuf was een hartelijke vrouw, ik heb menig kopje vers gezette muntthee met haar gedronken.
Naast dat huis is zaterdag een Turks gezin in getrokken.
Wij hadden, en hebben nog steeds last van een gezin dat zeer luidruchtige nachtelijke feestjes geeft, maar zij komen uit een voormalig Nederlands gebied, één van de benedenwindse eilanden.
Dat zijn pas aso's zeg. En agressiefNiemand durft iets van hun muziek te zeggen, de omringende buren bellen de politie en zijn bang dat zij als klager worden gekenmerkt door deze lui.
We wonen natuurlijk niet allemaal in een villawijk aan de kust van de South Atlantic hé..mealybug schreef:Fijne buurt.Crooswijk of zo?
Jvslooten schreef:We wonen natuurlijk niet allemaal in een villawijk aan de kust van de South Atlantic hé..
ineke-kitty schreef: MB
Mag ik bij jou komen wonen?
dit is Crooswijk RotterdamWilsophie schreef:Een Urker weet toch niet wat Crooswijk betekent, die plaatst dat in de V.S Crosswhike.
mealybug schreef:Fijne buurt.Crooswijk of zo?
Wilsophie schreef:Een Urker weet toch niet wat Crooswijk betekent, die plaatst dat in de V.S Crosswhike.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten